Hello,

De test eprom voor Zaccaria tweede generatie was reeds een tijdje beschikbaar op de site. Ik voeg daar nu aan toe een herstellings handleiding voor de eerste generatie Zaccaria CPU boards type 1B1110. Je weet maar nooit dat er nog een flipper fan is die de site niet kent, daarom nog eens http://www.flipper-pinball-fan.be De test eprom is zoals steeds gratis te downladen , en ook hier is er zoals voor de tweede generatie types een “extra deluxe” bedienings paneeltje " voorzien, maar ja kom dat zelf maar eens bekijken. Ik denk dat devolgende de test eprom zal zij voor WPC cpu boards, gelukkig hebben daar niet teveel miserie mee, want rond de specilale Williams chip op dat board is er technisch niet veel te vinden.. Wat zit er verder nog in de pijpleiding.. Een herstellings methode voor het tweede type driver board van Zaccaria. En hopelijk heb ik de moed om nog eens terug te beginnen aan de test voor Atari , ook al tweede generatie..Deze voor Hercules en Superman is reeds een jaartje geleden gepubliceerd . De enselse vertaling zit in de USA en komt waarschijnlijk volgende wek op de site That's all folks !! Leon