Melding maken

• Vano!

Ik roep bij deze iedereen op even melding te maken van onderstaande berichten zodat ze zo snel mogelijk verwijderd kunnen worden…

Ik kom hier om interessante discussies te volgen en om te kijken naar kasten die te koop zijn en dat was tot voor een tijdje best leuk

Nu is de lol er eigenlijk wel af op deze manier…..kleuterklas dat het hier is!

• SILVERBALL

knaap, odai, saddam, fuhrer of wie dat ook zijn de discussie edwin wolkorte is hier beneden al beslecht en kunnen dat echt wel alleen af.

• Mark van der Gugten

Feit blijft dat het forum hier helemaal niet voor bedoeld is!

Aan alle lieden die er een sport van maken dit forum te verzieken: ga wat nuttigs met je gefrustreerde leven doen en laat ons flipperaars deze plek houden om elkaar wat te helpen en van informatie te voorzien.

Gisteravond heb ik ook melding gemaakt van de berichten gericht tegen Edwin, werkelijk beneden alle peil.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Ik snap ook echt niet wat de oorzaak is van dit geziek.

Edwin is naar mijn mening een integer en behulpzaam persoon (heeft zelfs mijn website ooit opgezet)

Het is te hopen dat we de dader in kwestie zo snel mogelijk traceren en aangeven bij justitie.

Hiervoor zijn inmiddels meer dan genoeg gronden op basis van de huidige wetgeving.