en nou moet het maar eens afgelopen zijn

• frans kwanten

hallo, hier frans kwanten uit belgie, en voor die flauwerikken onder jullie met valse naampjes als iglo en andere dingen? dit is mijn echte naam. Ook ik heb fouten gemaakt in de pinballwereld, afspraken vergeten en zo, maar ik durf er voor uit komen? jullie verschuilen zicht achter leuke naampjes, lekker safe en zo?

wel? misschien niet meer?

aan iederen die wel met deze site begaan is en wel een echte pinballfan in hart en nieren is? laten we proberen SAMEN eens uit te vissen wie deze idioten zijn die de site hier zo verzieken, en als we dan hun gegevens vinden, laten we het gewoon even publiceren zodat heel nederland en belgie kunnen kennis maken met deze misbaksels? zulke mensen moeten echt niet rondlopen in de pinballwereld? problemen vind je overal, ruzies komen nu en dan wel eens voor, maar zo beginnen.

als ik hans was (beste)ben, en ik zou weten waar je ergens woonde? ik zou het je heel moeilijk maken enje even ongezouten mijn mening kunnen zeggen?

wel ik daag jullie uit kereltjes :

wie van jullie durft NU en HIER zeggen wie hij werkelijk is? of blijven jullie gewoon idiote lafaards en ruziestokers

• Iwein

Hoi Frans en andere “echte” flipperliefhebbers,

het is mogelijk om deze mensen gewoon te laten blokkeren.

Als er een klacht over deze personen hun gedrag doorgestuurd wordt naar abuse@prikpagina.nl is het mogelijk om ip-adressen van hun en hun providers te laten blokkeren.

Dit staat er in de FAQ:

Wat gebeurt er als ik me niet aan de regels hou?

Afhankelijk van hoe bont je het maakt kan er het volgende gebeuren:

Je krijgt van de andere gebruikers van het prikbord op je kop.

De beheerder van het prikbord kan je berichtjes wijzigen of zelfs verwijderen.

De webmaster kan besluiten om je in de filters op te nemen waardoor je niet meer in staat bent om nog berichten te posten.

In het ergste geval neemt de webmaster zelfs contact op met je provider, wat uiteindelijk kan leiden tot het afsluiten van je Internetaccount.

Met vriendelijke groeten en hoop op beterschap,

Iwein

• bart

hallo frans

repareer jij ook mechaniche flippers ?? dit is een serieuze vraag want ik kan niet eens fatsoenliojk hier om info vragen of je krijgt er wel weer zo`n rare op je prikbord ik dacht iets nieuws gevonden te hebben buiten de marktplaats en andere verkoop sites maar dit valt ook zwaar tegen als ik het zo zie. de mansen die hier alles verzieken voor de serieuze verzamelaar of handelaar zijn zelf denk ik nog het ergste er aan toe want zij zijn het niet waard om deze forum te gebruiken dit is een helpdesk voor flipperlkiefhebbers maar het lijkt meer op een klaag muur voor mensen die wat te zeveren hebben over anderen en durven niet in eigen persoon tegen mekaar te zeggen hoe ze over mekaar denken het is gewoon ziellig en zwak. want zo ga je nietom met elkaar want of het nu een belg is of een nederlander of een amerikaan we hebben de zelfde intresses en willen dat in de meeste gevallen met mekaar delen maar dat telt niet voor alle mensen op deze forum.frans kwanten schreef:

• frans kwanten

hallo bart,

en wat is er precies stuk aanje mechanische kast ?

gouden regel bij mechanische kasten :

goed poetsen. mechanische kasten gaan vaak stuk door het vuil of het plakken bij de relais.

groeten

frans

• Lieven

Inderdaad Bart.

Meer dan een kapot spoeltje, vuile contacten of een veertje van een stepper unit (dat niet sterk genoeg meer is en dient opgespannen te worden), kan er aan een EM kast niet aan zijn.

Gewoon goed alle kontakten kuisen, dat is de eerste stap… en voor 80% zal je flipper al werken.

Groeten,

Lieven.

• bart

nou hij wewrkt wel maar hij gooit geen ballen meer in het spel en hij geeft sinds kort ook zijn punten telling niet meer door mischien is het een idee om eens te komen kijken mischien is het een kleinigheidje voor jou ik durf er niks aan te doen zeker niet aan mechaniche kasten daar heb ik geen zicht op.

mvg

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Het allereerste begin van reparatie bij EMmers is het schuren van de kopkast stekkers.

Dat verhelpt al snel 90% van de ellende.

Overigens staat op mijn website de komplete vertaling van de marvin3m EM reparatiegids.

Lees die eens en je zult al snel een boel resultaat boeken.

www.shootmagain.nl