hallo, hier frans kwanten uit belgie, en voor die flauwerikken onder jullie met valse naampjes als iglo en andere dingen? dit is mijn echte naam. Ook ik heb fouten gemaakt in de pinballwereld, afspraken vergeten en zo, maar ik durf er voor uit komen? jullie verschuilen zicht achter leuke naampjes, lekker safe en zo?
wel? misschien niet meer?
aan iederen die wel met deze site begaan is en wel een echte pinballfan in hart en nieren is? laten we proberen SAMEN eens uit te vissen wie deze idioten zijn die de site hier zo verzieken, en als we dan hun gegevens vinden, laten we het gewoon even publiceren zodat heel nederland en belgie kunnen kennis maken met deze misbaksels? zulke mensen moeten echt niet rondlopen in de pinballwereld? problemen vind je overal, ruzies komen nu en dan wel eens voor, maar zo beginnen.
als ik hans was (beste)ben, en ik zou weten waar je ergens woonde? ik zou het je heel moeilijk maken enje even ongezouten mijn mening kunnen zeggen?
wel ik daag jullie uit kereltjes :
wie van jullie durft NU en HIER zeggen wie hij werkelijk is? of blijven jullie gewoon idiote lafaards en ruziestokers