triest

• Ron

…DOOK die naam op…. die entry is plotseling verdwenen…!!!

• SILVERBALL

Beste Ron,

Weet je hoevaak ik al een“ herr flick” uit ons gastenboek heb verwijderd ?

al 5x, deze heeft het over een lost Plastic van een IJ of zoiets

Een J. dusters?

al 2x

Laatste keer 3 dagen geleden en dus niet plotseling, dat is toch logisch denk ik of niet ? Of heb je hier niet meegelezen ?

Volgens mij is dit prikbord en eventuele gastenboeken het enige waar je anoniem kunt vervelen.

Deze persoon bekijkt hier gevoerde discussies en gaat daar vervolgens op mee zitten vervelen, schelden of wat dan ook.

Kijk even verder als je neus lang is alsjeblieft

• SILVERBALL

nou , ik heb mijn bericht nog niet klaar of het is al weer aan de gang

• Ron

Wij proberen met zijn allen de oorzaak te achterhalen…. geen verwijten, alleen al onze constateringen op een hoop gooien teneinde tot een conclusie te komen!

Voel je je…. aangevallen?

• SILVERBALL

Nee, maar schei es uit met die insinuaties .

Op de isabellalaan 6 zitten we meneer dan mag je dat persoonlijk melden als je zo leuk vindt

**dit bericht is ontdaan van beledigende termen**

• SILVERBALL

Ben jij trouwens wel Ron of zit nou weer iemand te stoken ?

fffffffffffffffffffff

• Ron

OKEEE… OKEEE… sorry, laten we elkaar niet gek maken!

Ik ben ik… mijn IP komt vanuit a2000, upc-b of probiblio.nl (werk)…

En de heer Dutsers heet in werkelijkheid Duisters… vandaar dat ik een vermoeden had richting zijn leerlingen!

Groeten,

Ron.

• Mel

Volgens mij valt Ron je helemaal niet aan , en direct zo te reageren slaat helemaal nergens op.

• Ron

Maar die tirade tegen het ‘naamsmisbruik’ van Silverballgames uit België… “Silverball” is een geregistreerde merknaam van Bally Inc. (en dus overgenomen door Williams)! Denk je nu echt dat de erven Williams zich druk maken om twee bedrijfjes uit ons kleine kikkerlandje?

• Ron

Ze zijn gaaf he? Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen dat ik met zo'n bewondering naar een stel ballen heb gekeken!