CV ruilen tegen TZ met bijbetaling van jouw! kant

• Mark Norbert

Ik wil mijn CV ruilen tegen een TZ met bijbetaling van de jouw kant.

Dat lijkt met toch wel duidelijk?!

De reden dat ik met de prijs zak is omdat ik waarschijnlijk mijn vraagprijs te hoog is, dan is het toch niet zo vreemd om met de prijs te zakken?

De redenatie dat er dan wat met mijn CV mis zou zijn vind ik wel erg vreemd.

Kom maar langs om te spelen zou ik zeggen, en vraag het anders maar aan Roy Wils want die heeft er ook op gespeeld.

De oranje neon zal niet zo'n probleem zijn omdat er neon converters te koop zijn in Duitsland voor 60 euro…….

• koen

Kan je maar één ding zeggen, het is jou kast en daar vraag je voor wat jij wil.

Prijzen worden nog steeds bepaald door vraag en aanbot en wat men er wil voor betalen en dit is voor ieder verschillend.Persoonlijk heb ik nog nooit veel betaald voor een kast, maar dit maakt niet uit.Je hoef je niet te verantwoorden als er iemand is die vindt dat je naar zijn zin teveel vraagt.Er zijn veel andere die dit wel willen betalen.

Veel succes,

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

wat is in godsnaam een “neonconverter” ??????????????????????????

• Mark Norbert

Dat kwam ik tegen op het duitse forum, daarmee kan je de kleur van je neon veranderen.

Zou niet weten hoe het werkt maar blijkbaar bestaat het…

• henk schippers

ik wil 10 van die dingen

mooi voor mij,n tl buizen in de schuur

• Ron

Zeker tegengekomen rond 1 april ;-)?

Nee. Het is niet mogelijk om de kleur van een neon te veranderen. Althans… intern. Misschien kan je er wel van buiten een ander kleurtje aan geven, maar ik betwijfel of dat werkt met monochromatisch licht. Je zal in ieder geval veel lichtsterkte verliezen…