NIEUWE REGELS

• pinball.pagina.nl

Om te voorkomen dat het hier in de toekomst weer uit de hand gaat lopen heb ik enkele nieuwe regels voor dit forum ingevoerd.

Het is niet toegestaan reclame te maken op dit forum.

Er mag niets verkocht worden (ook geen particuliere verkoop van flipperkasten). Hier voor moet ik jullie verwijzen naar Ebay, Marktplaats of de spinnertjes van de Nederlandse Flipper Vereniging. Gezocht, en ruilen mag wel.

Alle berichten van commerciële aard worden verwijderd.

Beschuldigingen voortvloeiend uit welke negatieve ervaringen met wie dan ook zijn niet toegestaan.

Racisme is al helemaal VERBODEN.

Het lijkt een beetje kinderachtig allemaal, maar de praktijk wijst uit dat men niet in staat is om conflicten op te lossen, dus moeten we maar proberen ze te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Jan

• Flippin

Ben benieuwd of iedereen zich aan de regels houd en zo niet of jij dan wel echt ingrijpt!!!! Ik kan me herinneren dat er een maand geleden hier een discussie gaande was of handelaren en daar heb je zelf wel 10 keer gepost met de mededeling dat het moet stoppen en meerdere waarschuwingen van jouw kant dat als mensen zo doorgaan alles eraf gegooid zou worden. Maar de discussie ging gewoon door en zie de meeste namen nog steeds hier met nog steeds irritante opmerkingen. Dus met andere woorden ik ben benieuwd of je wel echt ingrijpt als het weer fout gaat. Begrijp me niet verkeerd, want het is niet lullig bedoeld, maar jouw regels hebben alleen zin als je ze ook waarmaakt en dus niet weer alleen maar gaat waarschuwen en mensen alleen wijst om het regelement. Zie het maar als een tip okee!!!! Laat zien wie de “ baas ” is! Succes ermee.

Astrid

• pinball@pagina.nl

Je moest eens weten wat ik de afgelopen dagen / weken allemaal van het forum heb gegooid! Alleen vandaag al (en dit geloof je waarschijnlijk niet) zo'n 90 berichten. Weliswaar van de zelfde persoon, maar toch. Ik heb er onderhand een dagtaak aan. En neem van mij aan, dat het vanaf nu over is met het gezeik!

• bart van dijk

Zow is dat maar net, gezelligheid kent geen tijd :)

Gezeik ligt buiten ons bereik;)

• Luc

In principe ben ik helemaal akkoord, maar als er malafide personen een handeltje voeren, dan vind ik het best wel ok dat die geruchten hier de ronde gaan. Tenslotte is iedereen daar wel bij gebaat. Groeten !

• Ron

Dacht van wel ja! Je leert de mensen beter kennen ;-).