Ik ben op zoek naar de mechanische op/af teller van een bingo, ik veronderstel dat deze voor alle oude mechanische Bingo's ongeveer dezefde was , heeft er iemand eentje in de aanbieding? Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be
Ik word hier wanhopig van , het is de teller die wanneer je 3 of 4 of 5 nummers op één rijtje hebt de punten optelt die voorzien zijn voor deze score.. eens je dan gewonnen hebt en je wil en nieuw spel opzetten , druk je op de start knop en dan zal dezelfde teller telkens -één doen als je op start drukt , heb je dus “credit” op de teller dan moet je geen geld inwerpen , het gaat dus om deze teller van een bingo kast…Deze teller is zichtbaar door een venstertje in de kopruit…. Leon
Frans, inderdaad de teller van een bingo kan ook aangesloten worden op een telefoon schijf, op de juiste wijze verbonden zal deze pulsen afgeven en deze pulsen komen, terecht op de in de bingo aanwezige teller ( de teller die ik zoek) de teller telt ze op en je hebt dan credits om te spelen, dit werd in de café's gebruikt om dat een speler geen eindeloze rij muntjes zou moeten gebruiken om bijvoorbeeld 100 credits op te zetten, en als impuls gever was een oude telefoon schijf gemakkelijk en goedkoop… ook was de impuls snelheid nog juist haalbaar voor de electro-mechanische teller leon
Ron, Bedankt voor de opmerking ik had het zelf nog niet gezien maar inderdaad het zijn er al 30.000 geweest, ik heb nochthans de indruk dat het de laatste weken wat minder loopt regelmatig onder 50 bezoekers per dag, we zullen dat eens opkrikken als er weer een nieuwe pagina bij komt , er zit alweer wat in het stoofpotje…kijkt u maar op “ laatste wijzegingen en toevoegingen” leon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?