dat lijkt me een goed plan Patrick. enne over die aad tsja tegen mij persoonlijk is hij niet gemeen geweest,. ik heb eerder last van die ‘rechterhand’ ven hem gehad. misschien ken je die ook wel. Geert janssen,. dat is pas een @!#$(LO),. damn!!
trouwens je had het laatst over de MonsterBash in de toren (vught)
ik was er nog gister geweest,.
ik denk ff checken en wat jij zei patrick klopt,.
kast speelt goed. tegen de 300M gehaald.
lekkere average score.MonsterBash Champion gehaald.
alleen jammer dat de frankieswitch niet goed is,.
maar gelukkig word dat overgenomen door de linker en rechter phantomswitch . het ergste vind ik nog die tilt setting,.. damn.
ik speel die kast steengoed,. en ja een bal komt er verkeerd aan dus ik doe ff een nogal ja harde balsave,. PIIIEEEWWW TILT!!
ja dacht ik,. dat heb ik weer,.
een flipperkast zonder Warnings,. niet kewl. daar had die ex-chef van me ook een handje van,. die zei steeds tegen me Roy,. geef die kast maar geen warnings,. motten ze maar niet schudden,. ik zei daar weleens wat van,. maar ik moest het toch maar niet doen,. maar hij kon me wat,. als ik bijvoorbeeld aan het flipperen ben,.en ik schud 1 keer en de kast raakt op tilt,. dan raak ik ook op tilt,. en elke kast die ik onder handen kreeg zette ik of laat ik de 2 standaard warnings lekker staan,. het enigste wat ik wel veranderde was de extraballs op 2 en de BIP op 2. ipv de standaard 4.maargoed ff terug bij de story
het tilt gebeuren daar was in heetst van de strijd zeg maar.
en je had het laatst over dat er onvervangbare onderdelen soms ook vervangen moet worden,.
nou ik zag het ja,. rechter ronde flashCAP rechts naast the frankRamp is niet meer origineel,.
maar ik moet zeggen dat de snelle oplossing niet onaardig is
maargoed die monsterbash is een draak van een kast qua speelveld,. scoop is van voor helemaal weggeketst. en ook een groot gedeelte van de dractrack. maar ik moet zeggen dat hij heel lekker speelt,.
enne nu schiet het me te binnen,. op jullie JVH Gaming kaartjes staat Special: Extraball. en ja ik haal die special binnen,..TOK!!! zowiezo wel raar TOK voor extraball,.maar ik denk het zal wel,. en ik kijk richting het extraball oog,. en wat zie ik krijg ik er helemaal niets,. nu kan het 2 richtingen op., of 1. extraball staat op 1 B.I.P
of 2. Special is Audit.
hoe het ook is,. ik noem het maar misleidende reclame
maar ok dat zijn mijn aanmerkingen,. kast speelt toppie!
Grtz Roy de flipperkast deskundige/encyclopedie