Hello, Ik denk dat verschillende flipper liefhebbers ook al een een juke box staan hebben. Laatstleden is er hier nog eentje de collectie komen aanvullen. Zoals steeds zocht ik vruchteloos naar wat schema's en documentatie. Buiten plaatjes is er meestal niets te vinden op het www, de Nederlandse club site voor juke box liefhebbers “ de juke box fanaat ” is ook enkel voor commercieele zaken nuttig..Ik vind er geen echte inbreng.. erg spijtig.. Inplaats van te klagen doen we er iets aan , ik heb dan ook een pagina opgezet waat u als u een schema nodig heeft dit kan opvragen..Ik heb ze niet allemaal in pdf maar met een 100 tal zitten in elk geval bijna alle juke boxen van 1946 tot 1972 er tussen. Ik excuseer me ook bij de webmaster , dit is geen echt flipper gerelateeerd bericht , maar veel kwaad zal het niet doen denk ik, en vele flipper liefhebbers zullen ook hier wel eens iets van kunnen gebruiken , moest u het uberhaupt toch verwijderen ,, No hard feelings " Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be