Goedkopere flipperkasten

• Laurens

Ik ben nou ff aan het sparen want ik wil ook een flipperkast op me kamer. Mij oog valt eigenlijk op Twilight Zone maar deze is zo duur als je hem een btje in goeie staat wil kopen :(

Mijn vraag is nu wat zijn ook leuke flipperkasten maar wat minder prijzig. Want ik wil er toch eigenlijk niet meer als +/- 1200 euro eraan uit geven omdat ik ook nog niet zo'n grootverdiener ben :) Ik wil er best wat aan knutselen en opknappen als die het maar in eerst instantie gewoon doet. Ik wil wel een kast met mooie/licht en geluidseffecten en die een btje moeilijk is en niet al te leegjes :) En er moet zoiezo multiball op zitten wat dat roelt. Kortom weten jullie een beetje prijs/kwaliteit kasten?

Tnx

• Pascal

een twilight zone kan je makkelijk kopen voor minder dan 1200 euro

ik betaalde voor de mijne 850 euro maar moet nog flink gepoetst worden.

lieven http://www.silverballgames.com/ heeft er een voor 1050 euro, perfect in orde !

zelfs een indiana jones of een star trek the next generation kan je voor minder dan 1200 vinden.

er zijn natuurlijk nog toffe goedkopere kasten zoals white water, the getaway,…

• Laurens

Hmmz dat is wel vet om te horen dan. Ik zag ze veel duurder staan. Waarom is die dan b.v. op fun4you.nl 2450,- :O scheelt wel iets…

Maargoed das heel mooi om te horen, dan spaar ik nog ff en dan kan ik toch nog de beste kast ooit kope =)

Die whitewater en thegetaway heb ik nog nooit op gespeeld maar vind ik er persoonlijk wat leegjes/saai uitzien

• Luc

Hi Laurens,

Ik heb al jaren een Star Wars Data East van 1992 en dit is een steengoeie kast. Multiball en gegarandeerd veel plezier. Dit is ook een kast die niet verveeld. Ik heb al een pak verschillende flippers gehad en ik blij dat ik deze nooit heb weggedaan. Met een beetje geluk tik je een mooie op de kop voor 800 à 1000 euro.

Groeten, Luc

• Lieven

Ik heb een mooie Star Wars van Data East te koop voor 1000 Euro rond.

Voor een fotootje kan je mijn site even bezoeken :

www.silverballgames.com

Een goeie leuke flipperkast hoeft niet altijd zeer duur te zijn… Op mijn site staan buiten de Indiana Jones en Addams Family enkel kasten beneden de 1200 Euro.

De toppers van het moment gaan inderdaad 2000 Euro en meer, zoals daar zijn : Medieval Madness, Circus Voltaire, …

Groeten,

Lieven

• Webmaster www.fruity.nl

Ik kan dat be-amen.

Heb deze kast nu ook een half jaar en ben er nog net zo gek op als toen ik hem net had. Misschien nog wel gekker.

Hoewel ik deze kast nog steeds te gek vind en mijn exemplaar er goed uit ziet en nog helemaal origineel is, zou ik hem wel weg willen doen voor 900 euro. Das 2x zoveel als ik er voor betaald heb.

Wat een gek er voor geeft he?

wat foto's erbij is natuurlijk ook leuk:

http://www.fruity.nl/modules/vb/showthread.php?s=25e19ab2ac3b3acb5d25104d9df58e97&threadid=1486

• Cerille Hulters

Als je niet meer geld heb moet je daar toch mee beginnen

• Maurice

Beste Laurens,

Je kunt het beste wachten met kopen totdat je op een NFV evenement bent geweest, dan kun je een heleboel kasten eens goed bekijken en spelen. 1 Nadeel is wel dat je gelijk ‘verpest’ bent als je eenmaal een Medieval Madness of een Attack from Mars hebt gespeeld, want die kasten spelen nu eenmaal erg lekker en hebben een zeer leuk spel. Je gaf echter al aan dat je iets zocht rond de 1000-1200 euro. In die prijsklasse zijn er wel 30-40 dot-matrix flippers te koop. Maar eerst spelen en dan kopen. Ieder zijn smaak is anders, ook de jouwe. TZ is een leuke kast, maar als je een kast met echt mooi geluid zoekt dan moet je een kast kopen die iets nieuwer is dan de TZ. De TZ heeft namelijk nog geen CD-kwaliteit geluid en alle na de TZ gemaakte kasten wel!!

Het leuke van een iets oudere/goedkopere kast kopen is dat je, als je later weer eens wat anders wil, de volgende kast relatief minder kost (je verkoopt de oude) en je krijgt er een mooiere, meer uitgebreide kast voor terug.

Succes met beslissen!!!!

p.s. The After Summer Pinball Party is begin oktober…..rond de 35 topkasten verwacht, mits onze leden meewerken en niet denken dat een ander zijn kast wel meeneemt. Een flipperkast is om op te spelen, niet om mooi in een hoekje in een flipper/hobbykamer te staan. En poetsen is leuk, want je kast wordt er weer mooier van.