Dr harold Sobel (Pas op !! )

• Mel

Pas op voor : dr harold sobel uit badhoeven dorp.

zijn email adres is :drilnfill@planet.nl

Ik heb verscheidene keren problemen gehad met hem en heb veel over hem gehoord van mensen die hij genaait heeft.

Geen zaken mee doen , is niet te vertrouwen.

Ik weet dat je hier geen mensen mag afzeiken maar wil ook niet dat mensen hier ontzettend teleurgesteld worden.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Alleen al zijn e-mail adres geeft al reden om na te denken………

Dank voor de waarschuwing.

• vreuls

ik heb hem 2 kasten verkocht en beide keren was er geen enkel probleem

hij betaalt gewoon de prijs die gevraagt wordt zonder de kast ook maar te zien of te spelen

dat kan ik van een hoop leden van de nfv niet zeggen,die willen alleen nieuwe kasten

voor een zo laag mogenlijke prijs

• vreuls

ik ben toch wel benieuwd op wat voor manier hij mensen genaait heeft

geef eens wat voorbeelden mel.

• Jasper

genaaiD :P

vreuls schreef:

>

> ik ben toch wel benieuwd op wat voor manier hij mensen

> genaait heeft

> geef eens wat voorbeelden mel.

• Mel

Hij had een flipper bij me besproken en die wou ie een week later bezorgd hebben in badhoevendorp.

Dag van te voren nog proberen te bellen naar zijn mobiel maar werd niet opgenomen.

Op de dag zelf nog geprobeerd ook werd er niet opgenomen.

Toen maar ff me nummer herkening uitgezet.

Tja toen nam ie wel op ‘kom maar’ was zijn antwoord.

Toen alles in de auto lag en onderweg was toen belde hij me en deelde me ff mee dat hij veel minder voor de flipper over had.

Omdat hij zijn compagnon in Amerika had geproken en dat ie een smoes had dat de flipper net in prijs gezakt was.

Dus hij verscheept ook nog een lekker de flippers het land uit.

Toffe kerel Cisce , als jij er geen moeite mee hebt moet je dat gewoon lekker doen. .

Ik heb zulke verhalen de afgelopen tijd over hem nu al meer gehoord , vandaar.

• silverball

Ik moet hier Mel denk ik ook gelijk in geven, ik zag nu de plaats Badhoevendorp in combinatie met het drillfill e-mail adres en herkende het.

Dit is trouwens geen Dr, bij ons was het nog een tandarts die heel veel geld verdiende hier in nederland en interesse had voor vooral Bally en Williams flipperkasten van de betere types, geld geen probleem deze voor hobby en bijverdienste exporteerde naar ik meen de staat Texas, Hij wilde de hele collectie kopen, zou leuk zijn maar natuurlijk een beetje merkwaardig en we waren dus gelukkig op onze hoede want na wel 10 telefoontjes heen en weer onderhandelen,partij samenstellen,modellen schrappen dan er weer bij enz kwam er op neer dat het verkocht was maar dat we plots niets meer hoorden alleen nog een vage voicemail als je belde, Een echt slechte ervaring zijn we misschien voorgebleven maar dat deze “Harold de tandarts” heeft een vreemde manier van onderhandelen en zaken afwikkelen kan ik bevestigen.

Misschien is er ook wel goed zaken mee te doen Ciske dit is in ieder geval wat ik ervan weet.

gr Roel en Patrick

• vreuls

volgens mij loop je hem gewoon zwart te maken omdat je niets hebt kunnen verkopen mel

• Mel

Machine is al weer weg hoor.

Ik heb een paar dagen geleden weer eens wat verhalen van andere gehoord vandaar deze post.

Ik wil gewoon andere laten weten dat je niet op deze kerel teveel moet rekenen en zeker niets voor hem moet vasthouden, dan kan je nog eens bedrogen uitkomen.

Plus dat hij kasten uit europa wil trekken en naar de states wil verschepen.

Ik heb ook daar een slecht gevoel bij.

• pinball@pagina.nl

Hoi Mel,

Bovenstaand bericht was niet van de echte Vreuls, maar van iemand die weer eens lekker zit te stoken!

Groetjes,

Jan