Een nieuw begin

• pinball@pagina.nl

Beste forumbezoekers,

Aangezien het hier forum de laatste tijd alleen maar gebruikt word voor het uitvechten van persoonlijke vendetta?s, heb ik besloten het beheer van de pagina uit handen te geven. Vanaf nu beginnen twee nieuwe moderators, die anoniem zullen blijven. Ze zullen niet reageren op ongepaste en ongewenste posts. Zij zullen de posts zonder uitleg verwijderen!

Vanaf nu is er geen plaats meer voor posts die niets met flipperkasten te maken hebben.

Ik trek me geheel terug als beheerder van het forum, en ga me weer bezig houden met het beheer van http://pinball.startpagina.nl. Alle vragen en reacties die binnen komen op pinball@pagina.nl stuur ik door aan de beide moderators. Ik laat het aan hen over om daar op te reageren of niet.

Ik had het graag anders gewild, maar sommige ?personen? hebben het hier onmogelijk gemaakt om een gezellige en ongedwongen sfeer te kunnen handhaven. Nu is het tijd voor een strak beleid, welke vanaf nu gehanteerd zal gaan worden.

Niet mee een? Ga dan alstublieft je onvrede op een ander forum uitte. Hier krijg je de kans niet meer.

Met vriendelijke groet,

Jan van den Munckhof

(Ex moderator)

(P.S. Dit is tevens het startsein voor de nieuwe moderators, om er de bezem eens goed doorheen te halen! Succes, en bedankt!)

• Koos ArkAdiA

Jan,

Bedankt.

Koos

• Flippin

Jan, jammer joh, maar weet dat je er graag mee stopte op deze manier en dat is jouw beslissing.

Nieuwe moderators, Succes, Zal je nodig hebben.

Astrid