Hi flippervrienden,
Wordt er in nederland aan clearcoating gedaan en door wie?
Ik weet dat het eenvoudiger is om stuk boeklon op het speelveld te gooien maar ben toch benieuwd of het uberhaupt in NL gebeurt.
wij coaten het speelveld met een echte teflon laag
kost een paar centen maar je hoeft zo wie zo een
jaar niet intensief te poetsen
ik heb het spul in de handel voor 20 euro per fles
kun je ongeveer 15kasten mee doen
het bevalt goed tot zeer goed volgens mijn klanten
ps veel van mijn klanten zijn afgestapt van die
novus spullen
mijn spul doet gelijk 3 in 1
dus 1fles doet het zelfde als 3 van die flessen novus
voor info kun je bellen 0561611780
groet henk
Beetje vreemd,
Hoe kan een smeerseltje een polijstmiddel vervangen ?
Novus is helemaal niet geschikt als poetsmiddel dus hoe kun je daar dan mee stoppen ?
Novus is een polijstmiddel om krasjes te verwijderen op plastic en diamondplated speelvelden.
Poetsen doe je met een middel op wasbasis.
De goedkoopste manier is doodgewoon Valma Turtlewax (de bekende groene fles)
Teflon als toevoeging geeft een glad gevoel en de balsnelheid zal gedurende korte tijd wat hoger zijn maar wil je een goed lange termijn effect dan is hardwaxen met Turtlewax gewoon beter
Hi heren,
als ik het goed begrijp adviseren jullie beiden een was middel. Ik heb zo'n middel al in huis op teflonbasis. Regelmatig een nieuwe was laag aanbrengen vind ik in principe niet zo erg.
Mijn vraag was eigenlijk of clearcoaten gedaan wordt in NL en als ik het goed heb begrepen is dat een harde laag van polyurethaan of zoiets. Voor een blijvende bescherming van het speelveld. In Amerika wordt dit veel gedaan (door professionals).
Rest mij nog te zeggen dat ik het fijn vind dat jullie beiden (H&H) zo aktief zijn op dit forum. Ik lees hier regelmatig en stel jullie adviezen erg op prijs.
Ik ken dat spul van je niet Henk.
Misschien is het primadeluxe, maar daar gaat het helemaal niet om.
Vergelijken met Novus KAN gewoon niet.
Net zomin als je het voor mijn part met JIF kunt vergelijken.
Novus is geen poetsmiddel maar een polijstmiddel en heeft een heel ander doel.
Gelukkig maar, als je dagelijks met een polijstend middel zou poetsen blijft er heel erg weinig speelveld over, binnen de kortste keren heb je blank hout.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?