Beste mensen het stuit mij als kenner van div. smerende middelen tegen de borst dat de speelveldreiniger die ik altijd lever aan henk waar ik nu op visite ben door sommigen op deze site afgedaan wordt als waare het een smeerseltje. Hieronder volgt een uitleg van de werking van de wonderpoets.
WONDERPOETS reinigt sneller, werkt langer, geeft hoogglans en is geschikt voor alle lakken: WONDERPOETS wax met TEFLON reinigt sneller: Naast TEFLON bevat WONDERPOETS wax een aantal snel reinigende stoffen. WONDERPOETS wax met TEFLON werkt langer: Na het poetsen met WONDERPOETS wax zit er een dun laagje teflon op de lak. TEFLON is de gladste stof ter wereld; hierdoor hecht er nagenoeg geen vuil aan de lak. En rolt de bal super snel. Daarom werkt WONDERPOETS met TEFLON langer. WONDERPOETS met TEFLON geeft superglans: Het laagje TEFLON samen met een superharde was werkt als een soort schild ter bescherming. De uitstekende reinigende werking samen met dit schild zorgen voor een superglans.
Mocht u nog vragen hebben omtrent het een en ander kunt u telefonisch kontakt opnemen met mij of Henk. 06 47502100 of Henk Schippers 0561-611780
Groeten Henk de Vries en Henk Schippers.