SCHIPPERS,S WONDERPOETS.

• henk schippers

Beste mensen het stuit mij als kenner van div. smerende middelen tegen de borst dat de speelveldreiniger die ik altijd lever aan henk waar ik nu op visite ben door sommigen op deze site afgedaan wordt als waare het een smeerseltje. Hieronder volgt een uitleg van de werking van de wonderpoets.

WONDERPOETS reinigt sneller, werkt langer, geeft hoogglans en is geschikt voor alle lakken: WONDERPOETS wax met TEFLON reinigt sneller: Naast TEFLON bevat WONDERPOETS wax een aantal snel reinigende stoffen. WONDERPOETS wax met TEFLON werkt langer: Na het poetsen met WONDERPOETS wax zit er een dun laagje teflon op de lak. TEFLON is de gladste stof ter wereld; hierdoor hecht er nagenoeg geen vuil aan de lak. En rolt de bal super snel. Daarom werkt WONDERPOETS met TEFLON langer. WONDERPOETS met TEFLON geeft superglans: Het laagje TEFLON samen met een superharde was werkt als een soort schild ter bescherming. De uitstekende reinigende werking samen met dit schild zorgen voor een superglans.

Mocht u nog vragen hebben omtrent het een en ander kunt u telefonisch kontakt opnemen met mij of Henk. 06 47502100 of Henk Schippers 0561-611780

Groeten Henk de Vries en Henk Schippers.

• silverball

jij moet gaan solliciteren bij “Amazing Mike ” van tv shop die heeft ook wonderpoets voor auto's ( lusta 7, scratch &gone enz enz )

Als ik die van jou op mijn speelvelden smeer kan ik er dan ook een vuurtje met spiritus op het speelveld maken net als op die motorkappen ?

Dan ben ik overtuigd en ga ik kisten bestellen

gr roel

• henk schippers

het zit in flessen en je kunt het zonder problemen opeten

• silverball

maar goed even serieus, Henk bij deze bedankt voor het toegezonden proefpakket van jouw teflon-wonder- poets, we hebben het geprobeerd op een Maverick van Sega een Getaway en een Dracula van williams zowel geplastificeerd als ongeplastificeerd en op Diamond Plate en gewoon speelveld, en het werkt perfect.

We gebruikten zelf ook al Teflon poets maar deze werkt zeker beter.

Hoe Novus werkt weet ik niet.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

ATTN moderator.

De initator maakt hier ongevraagde reclame.

Het hele onderwerp is duidelijk weer niet iets in de prettige sfeer die als grondslag voor dit prikbord bedoeld is.

• henk schippers

hans jij maakt toch ook reclame voor je novus?

dit is niet bedoeld als reclame maar als discussie

voor wat je het beste kunt gebruiken voor je flipperkast

als er spul in de handel zou zijn wat nog beter is dan

reeds bestaande poetsmiddellen zou ik daar

persoonlijk altijd voor open blijven staan

ik zou het minimaal eerst zelf proberen voor dat ik zou oordelen.

ps ik wil langs deze weg de mensen bedanken die de moeite

hebben genomen mij te bellen voor een gratis proef flacon

het uit eindelijke doel van elke flipperlief hebber is toch

dat zijn kast er zo strak mogelijk bijstaat?

groet henk

• Piet van de P

Beste Henk,

Ook ik wil jou bedanken voor de wonderpoets. En vindt het jammer dat er altijd mensen zijn die het zien als een aanval op hun product. Ik ken jou al een hele tijd en moet zeggen dat je mij altijd hebt gematst. Oke, nu nog even het een en ander over poetsen: Ik heb tot nu toe vele producten geprobeert. Maar naast dat het produkt reinigt super glad maakt een langdurige werking heeft en de lak super goed beschermt, vind ik het grootste voordeel ten opzichte van andere producten dat dit in 1 BUS zit en op alle geen concesies doet.

• henk schippers

vriend “balk” toen pascal op 30 07 03 om13.21 reclame maakte voor jou

heb je mij toch ook niet horen mekkeren?

ik vindt dat u uzelf weer eens goed in de kaart laat kijken.

groet henk

• Michel2

Geachte H & H,

hartelijk dank voor jullie bijdrage in de discussie. Ik ben weer heel wat wijzer geworden. Voor de clearcoat moet ik mijn vizier waarschijnlijk naar het oosten verleggen. Dat jullie beiden produkten aanprijzen vind ik niet erg, het zijn immers kwaliteitsprodukten (althans volgens de vele getuigenissen).

Rest mij nog te zeggen dat Hans toch maar eens moet afreizen naar het noorden om dat beloofde kratje met bier te gaan drinken met Henk onder het genot van een flipperspelletje. Ik adviseer dit (ik adviseer graag, dat is mijn werk) omdat ik merk dat jullie wel eens een tikkeltje aangebrand reageren op elkaar. In principe is dit vreemd omdat jullie beiden overduidelijk grote flipperliefhebbers zijn en (volgens mijn gevoel) ook dikke vrienden.

Michel

Stuck in the eighties with Pac-Man

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Och nee, daar gaat 't niet om.

Maar de afgesproken regels enz………….

Stuur mij ook maar eens een fles van dat spul,

ik zal een eerlijke mening hier neerzetten.

(en ik mag toch wel tot de kenners worden gerekend hoop ik)