Hulp voor STTNG

• Christof

Hoi,

Net een Star-trek TNG aangeschaft, na wat prutsen werkt hij prima op het linker kanon na! Het kanon werkt soms goed, ook met de verschillende testen (opto's etc…) krijg ik geen foutmeldingen. Soms tijdens het spel echter word de bal in het kanon klaargelegt, maar dat weigert dan op zijn beurt te draaien om op het doel te richten. Als je echter schiet vliegt de bal weg, resultaat is dat je de bal terug in de laadsleuf schiet wat niet gezond klinkt, dat kan ik je verzekeren. Weet er iemand waar ik naar moet kijken????

Alvast bedankt, hoop van jullie te horen.

Christof

• pinball@pagina.nl

Controleer alle kabeltjes die in een bundeltje naar het kanon gaan. 9 van de 10 keer zit hier een kabelbreuk in. Je kunt ook de gehele kabelboom vervangen, door een nieuwe. Ik weet dat er hier op het forum mensen zijn, die een verbeterde versie van de originele kabelboom verkopen.

Succes,

Jan

• henk schippers

jan hoe zit het met dat speelveld van de fireball2?

ik heb nog steeds niets van je gehoord

groet henk

• pinball@pagina.nl

Ja, sorry. Beetje druk geweest de laatste dagen.

Ik zal proberen morgen wat foto's te mailen!

• henk schippers

je mag me ook wel even bellen 0561611780

groet henk

• Christof

Jan,

Bedankt voor de tip, ik heb één draadje gevonden dat over was, hersteld en alles werkt prima!!

Vriendelijke groeten

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Het probleem zal waarschijnlijk wel terugkeren vrees ik.

De draadboom die naar de kanonnen loopt is een zorgenkindje.

Door eigen ervaring (en ergernis) hebben we een simpele oplossing voor dit steeds weer terugkerende geduvel gevonden in de vorm van een verbeterde draadboom asembly.

Als de boel weer afbreekt kun je overwegen onze verbeterde versie aan te schaffen.

Deze is voorzien van de originele connectors en redelijk makkelijk te monteren, door gebruik van wat dikker draad en een grotere lengte breekt die lang zo snel niet.

In onze online shop kun je het ding eenvoudig bestellen.

www.shootmagain.nl/winkel