hello, ik heb hier een copy center gevonden waar men zéér grote documenten kan inscannen dewelke dan op een cd gezet worden ( in tiff formaat) dit is vanzelfsprekend DE oplossing om de grotere schema's zoals van EM flippers te scannen. Als proef heb ik er een tiental laten inscannen en het resultaat was prima! Spijtig dat de prijs nogal hoog is, 6 euro voor één scan..Mijn vraag:: is er iemand bij de flipper liefhebbers die dat goedkoper kan of over zo een scanner beschikt op het werk …? ik heb nog een pak EM schema's dewelke ik graag zou inscannen zodat ze via mail voor eventuele gegadigden beschikbaar zouden zijn .. Zelf heb ik een automatische scanner voor A4 , maar omdat er in elke manual ,zeker van Gottlieb, ook een zestal drie of vierdubbele bladen zitten is het toch nog een heel werk dit in te scannen, ik werk gestatig verder en de collectie ingescande manuals groeit dan ook stil aan aan tot 400 stuks; Als er dus iemand is die me daarin nog wat raad kan geven , ik kijk uit naar jullie reacties
Groeten Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be