Indiana Jones droptarget plaatjes

• Arno

Hallo Flipperliefhebbers,

Heeft iemand voor mij misschien een jpg plaatje van de afbeeldingen die op de droptargets van de Indiana Jones zouden moeten staan ? Als je voor mij een fotootje zou kunnen maken zou dat helemaal geweldig zijn.

Alvast bedankt,

Arno

• crauwels

kan je ook kopen voor 9 euro op e-bay.de!! orgineel dan!

• Pascal

hééééél veel scans vind je op http://www.ballsofsteel.net/

links bij “scans” klik je op “browse”

dan bovenaan op de ltter “I”

en dan klikken op “Indiana Jones”

voila!

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Wij leveren ze kant en klaar.

Niet geprint maar zeefdruk op MYLAR.

Dus nagenoeg onverslijtbaar.

www.shootmagain.nl/winkel

• Arno

Bedankt Pascal,

Je bent een held ! De scan staat keurig op www.ballsofsteel.net. Trouwens nog wel meer interessante scans gevonden zoals de WoW sticker voor de Cirqus…

Het printen van dit soort stickers gaat prima als je op fotopapier print met een fotoprinter en er na het drogen een laagje boeklon overheen plakt. Heeft het in mijn Cirqus nu al jaar intensief flipperen overleeft en als ie stukgaat is de printer geduldig ;-)

Groeten,

ArnoPascal schreef:

>

> hééééél veel scans vind je op http://www.ballsofsteel.net/

>

> links bij “scans” klik je op “browse”

> dan bovenaan op de ltter “I”

> en dan klikken op “Indiana Jones”

>

> voila!

• Arno

Bedankt voor de tip! Ik heb inmiddels de scan kunnen downloaden, ik ga vanavond proberen hoe ie eruit ziet als ik hem print.crauwels schreef:

>

> kan je ook kopen voor 9 euro op e-bay.de!! orgineel dan!

• Arno

Hallo Hans,

Bedankt voor de tip! Ik heb de file inmiddels gevonden op ballsofsteel en ga vanavond proberen hoe het eruit ziet als ik hem print. (Btw. ik kom binnenkort toch artikelen bestellen bij je webshop, ben op zoek naar originele gele ster posts en nog wat kleine dingentjes.)

Bedankt, ArnoHans Balk (Shoot 'M Again) schreef:

>

> Wij leveren ze kant en klaar.

> Niet geprint maar zeefdruk op MYLAR.

> Dus nagenoeg onverslijtbaar.

>

> www.shootmagain.nl/winkel

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Probleem met originele is dat ze zo weer kaal zijn.

Ik heb ooit op mijn STTNG een nieuwe originele neutral zone decal gezet en die was vrij snel naar de knoppen.

Gelukkig dat ik het ding eerst gescand heb, ik maak nu zelf die decals en de neutral zone die er nu op zit blijft heel, ook na een paar duizend potjes.

Okay, ze zijn aan de prijs maar zeefdrukken op Mylar EN een goede kleeflaag is vrij kostbaar.

De levensduur maakt het echter meer dan goed.