hoi, ik wil me een nieuwe kast aanschaffen en mijn keuze valt op een white water of een bs.dracula! maar welke van de 2 is de leukste kast? en waar zit het meeste spel in, wie heeft een van deze kasten?
groeten c.
Beste vrienden,
Als ik een flippertje of 2 verkoop in de maand dan ben ik een gelukkig man. Verkoop ik er geen ben ik even gelukkig.
Het is en blijft gewoon een hobby. Als hobbyist weten we tenslotte allemaal wel dat er geen geld mee te verdienen is.
Trouwens, als je het zou doen voor het geld dan denk ik dat je verkeerd bezig bent… als hobbyist wel te verstaan…
Groeten van de “flipperbelg”… leuke naam eigenlijk…
Ik heb ze ook allebei.. beiden deel van mijn verzameling die ik nooit zal verkopen.
Dus je mag ze ook bij mij komen spelen als ik dichter in de buurt ben (Antwerpen).
Zeggen welke de beste is, is moeilijk.
Ik denk dat WW wint. Het hangt er ook van af wat je al hebt van flippers,
wat je graag en niet graag hebt, enz.
WW zal meer mensen aanspreken, heeft ook meer te doen.
BSD heeft eigenlijk enkel zoveel mogelijk scoren door de multiballs samen op te starten als doel.. is goed als je goed kan flipperen en van een goede strategie houdt. Maar voor WW heb je ook een goede strategie nodig.. (multiball en 5x score samen :-)
Het is dus echt moeilijk te zeggen welke de beste is, ik vind het close, met WW als winnaar..
Aeneas.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?