Reactie op gang van zaken.

• Ron (Pinball Corner)

Hoi allemaal.

Ik begrijp, uit reacties dit ik vanuit verschillende kanten krijg, dat men mij nogal eens verward met andere mensen.

Via deze weg wil ik dit graag uit de weg helpen.

Mijn naam is Ron Rutgers en ik heb flipperkasten repareren als hobby. Daar deze hobby zich grotendeels in de garage afspeeld hebben wij deze de naam “Pinball Corner” gegeven.

Enige tijd geleden hebben wij onze activiteiten uitgebreid door steunpunt te worden voor de NFV.

Waneer wij op dit forum een bericht plaatsen doen wij dit altijd op de manier zoals dit nu ook gebeurt is, en dus niet onder pseudo namen of via andere mensen.

Verder hebben wij geen enkele wrok tegen andere hobbiësten c.q. handelaren.Met een aantal hebben wij een zeer goede relatie opgebouwd.

Wij gebruiken dit forum dan ook niet voor andere zaken dan serieuse flipper aangelegenheden.

We zijn er per slot van rekening allen mee bezig de onze zeer gewaardeerde flipperkasten in leven te houden.

Ook wij zullen van de partij zijn op de TASPP met een 3 tal oudere flipperkasten.

Ik hoop dat wij dan in een ontspannen sfeer nader kennis met elkaar kunnen maken.

Daarnaast, na overleg met de NFV, zullen we een partij reeds gebrande Eproms meebrengen welke voor een gereduceerde prijs aangeboden zullen worden. Het gaat hierbij voornameliijk om Eproms voor Bally en Williams van 1977 tot +/- 1992. Op de TASPP zelf bieden wij geen mogelijkheid tot het branden van Eproms.

Hopelijk tot 4 en 5 oktober.

Vriendelijke groet,

Ron Rutgers

www.pinballcorner.nl

• cudabee

Ik had geen idee dat er zoveel vraag was naar eproms.

Ik heb volgens mij nu al 4 keer een medeling gelezen dat er iemand naar de TASPP met een eprombrander of nu dus voorgebakken eproms.

Lijkt een groeimarkt,

Arthur.