Fathom (bumpercaps)

• pinball

Beste mensen ,

Wie kan mij helpen aan de originele bumpercaps van een Bally Fathom .En ben ook op zoek naar de droptargets 1 2 3 wie weet raad?

Mvg Flipperliefhebber

• Aeneas

Ik zoek ook nog 1 volledige bumpercap voor Fathom..

(blauwe ring + dekseltje)

• Pascal

ik ken een exploitant die een paar oude fathoms heeft staan in zijn magazijn.

• crauwels

toch niet bij bulba zekers, want dan moet je wel even zoeken hoor! hahaha

• Christof

Ik zoek nog een Fathom, heeft iemand er ééntje te koop?

• Michel

Op mijn kast zaten 3 droptargets van die bunnies. De droptargets kun je zelf maken. Neem witte targets en maak ze goed schoon.

Vraag aan je vrouw of zij de cijfers 1,2,3 eropmaakt.

Zorg dat je een goed voorbeeld hebt.

Fathom is een leuke kast. Ik heb voor de zomer een fathom van de marktplaats gesleept voor 225 euro met een perfect backglass. Momenteel ben ik bij het opknappen van het speelveld (laat dit ook door je vrouw doen - die van mij heeft de kunstacedemie gedaan dit dat zit wel goed)

Michel

wat heb ik een spijt dat ik deze kast doorverkoop tegen kostprijs aan een vriend van me. het artwork is geweldig op deze kast

• paul

Mijn vrouw is verpleegkundige, als je een flipper tegenkomt die gerepareerd is met pleisters, watten en verband, dan komt die van active-pinball :-)

• Ronald Blom

Ik zag in een oude catalogus van Wizard in Bunschoten nog droptargets staan met de nummers 1-2-3 en ook bumpercaps voor de Xenon maar dan met twee schroefgaten.

Bumpers codenr. BS 400

droptargets BT 311, BT 312 en BT 313 (cijfers zijn dun opgezet).

Moet je daar maar even navragen of ze deze nog hebben, de catalogus is uit 1997 vandaar.

Groetjes,

Ron Blom

• bart van dijk

kijk es op juke-box beurs te rosmalen a.s. weekend, die hebben ook vaak losse (oude) flipper accesoirespinball schreef:

>

> Beste mensen ,

>

> Wie kan mij helpen aan de originele bumpercaps van een Bally

> Fathom .En ben ook op zoek naar de droptargets 1 2 3 wie weet

> raad?

>

> Mvg Flipperliefhebber

• Bert

Volgens mij staan die droptargets nog gewoon bij wizard op de site…of ze toepasbaar zijn op een fathom weet ik niet…