Zeer raar... KISS

• Lieven

MPU van de Kiss (Bally) start op. Displays lichten op en afwisselend verschijnen high score en score laatste spel… tot dusver alles normaal.

Enige rariteit is dat de credits er dubbel opstaan… ipv 5 credits tekent hij 55 credits. Duw je een credit af verschijnt 44.

Van zodra je een spel afduwt (en credits dus op 44 komt te staan) loopt de kast helemaal vast. Display 1ste speler staat op 0 en alles valt stil. Bal komt niet, geen enkele switch doet het, geen enkele spoel trekt aan.

Het enige wat mogelijk is is opnieuw opstarten… maar dan begin je weer van vooraf en loop je in dezelfde problemen als je een credit afduwt, en dus weer alles vastloopt.

De tests doet hij allemaal perfect, behalve het geluid is er niet. Display, all lamps en coil test zijn goed dus.

Iemand enig idee ???

Groeten,

Lieven.

• Chris

Je zou kunnen proberen om het display van de credits los te maken en dan de kast op te starten, Als de kast dan loopt is dat display dus aan de knoppen. Je mag me ook emailen dan geef ik je mijn telnr. om dit sneller op te lossen

• C.Hulters

Ik wil hem wel kopen dan ben je er ook vanaf,

ik ken wel iemand die dat maken kan

• Lieven

Sorry Ceriel,

Niet te koop. Ik krijg het wel opgelost.

Groeten,

Lieven.