high speed

• bart-pinball

ik heb een klein probleem met mijn high speed sinds vandaag laat hij geen geluid meer horen van een wegrijdende auto als je de bal weg schiet en hij gooit de bal uit de hide out als je de multiball moet halen je moet dan 3 ballen in de ramp schieten alleen de rechter gooit hij er weer uit. wie kent dit probleem en kan mij verder helpen ?

mijn dank is groot

• Aeneas

doe de self-tests van de kast (lees je handleiding of kijk op http://www.marvin3m.com/fix.htm )

controleer of alle spoelen en switches nog werken, vooral de switches, ik vermoed dat er daar 1 of meerdere niet goed meer werken.

Eenmaal je weet welke niet werken kan je verder zoeken.

• victor

Inderdaad klinkt het als een switchprobleem. Zet de kast in de switchtest en controleer of alle switches nog werken. Let wel op: soms doen switches het prima als je ze met de hand indrukt maar niet als een bal er even snel overheen rolt. Testen met een flipperbal dus.

• Bart van dijk

Mij lijkt het ook de switch, als je de bal weg schiet zit daar in die lane de switch waar de bal over rold die de wegrijdende auto moet weergeven, zit daar misschien draadje los, kijk aan onderzijde, su6.

Bart van Dijk

bart-pinball schreef:

>

> ik heb een klein probleem met mijn high speed sinds vandaag

> laat hij geen geluid meer horen van een wegrijdende auto als

> je de bal weg schiet en hij gooit de bal uit de hide out als

> je de multiball moet halen je moet dan 3 ballen in de ramp

> schieten alleen de rechter gooit hij er weer uit. wie kent

> dit probleem en kan mij verder helpen ?

> mijn dank is groot