Indiana jones..ik wil hem !

• Rik

ik ben op zoek naar een Indiana Jones……………..

maar dan wel een die in absolute (bijna) nieuwstaat verkeerd.

Ik wil er best wat voor betalen…maar dan wel een heel mooi exemplaar in huis

halen.

Wie wil van zijn kast af…?

• pascal

http://www.alleman.be/

• Rik Drommel

Bedankt voor reactie….maar deze eigenaar had 2 kasten in een koop ID en TZ ,heeft beide kasten al verkocht!

nogmaals dank voor reactie, Rik

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

De mijne is evt te koop.

Moet nog worden gereviseerd maar speelt goed.

• Rik Drommel

hoe is de technische staat van jouw ID, Hans ik ben een beginnend flipper-enthousiast.

Trouwens net lid geworden van de NFV…maar dat even terzijde.

Ik zoek gewoon een hele mooie….jij bent een ( volgens mij ) een top-techneut !!….dus heeft jouw kast vrekleuringen ? hoe is de DMD …algemene technische staat, en wat kost hij…als JIJ hem in topstaat wil brengen voor mij ?

Maak mij een even nieuwsgierig en gretig. En natuurlijk ook nog een redelijke prijs voor het geheel….want echt haast heb ik niet .

bedankt…groeten

Yep, wel techneut maar deze Indy is nog niet “aan de beurt” geweest.

Hij is :

- Enigzins verkleurd.

- Redelijk Vies.

- Technisch 100% oke.

- Lage prijs NU.

• Rik Drommel

Hans,bedankt voor de snelle reactie ,maar geef indien je dat uiteraard wilt ?! nog even antwoord op mijn vragen:

wat kost mij de ID….bij jouw “aan de beurt ” gekomen….dus m.a.w. in prima conditie gebracht….schoongemaakt ….helemaal up to date….en thuis bezorgd in Zandvoort.

En wat wil je voor de kast hebben indien ik zelf ga klooien aan de kast en hem eventueel op kom halen.?

Email mij even s.v.p.

Mijn emailadres is reeds bekend bij jou….er is een bestelling van jouw shop onderweg naar mij,

bedankt alvast.

Rik Drommel

• pascal

op ebay belgie staat een IJ

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3258022580&category=13716

Dat noemen ze in RGP dus een SCAM

Kamera kapot, kan geen foto laten zien van werkelijke kast.

Heeft maar foto gejat van het web.

Oftewel nepperij.

• pascal

ik zag het ook en er staat dan bij dat hun kast er evengoed uitziet.

zal wel, mooier dan die vind je niet