Centaur - extra ball probleem.

• pascal

hallo ik heb een probleem met mijn centaur.

onder het speelveld zit dus een soort ‘magazijn’ met 4 ballen.

er kan 1 bal uit het magazijn losgelaten worden. die komt dan voor een plugner te liggen die de ball boven op het speelveld schiet.

bij mij gaat het als volgt: de ball komt uit het magazijn voor de plugner, de plugner schiet de ball naar boven op het speelveld en daarna schiet die plugner nog 3x , natuurlijk zonder ballen.

tijdens het schieten gaat bijna alle speelveld verlichting uit.

dat is volgens mij niet normaal en moet die plugner slechts 1x schieten.

weet iemand raad?

Pascal

• Bart1

Hi Pascal,

Ik heb ook een Centauer, wanneer doet deze dat wat jij zegt? want als je 'ORBS“ hebt en je hebt dat 2x of 3 of 4x omgeschoten krijg je ook die extra ballen op je speelveld geschoten, let wel mits je eerst ”release" geschoten hebt, dan krijg je dat.

Betreft het uitgaan (tijdelijk) van de speelveld verlichting dat hoort ook zo, dat is ‘nagic’ en het mooie ervan, dus volgens mij is er niets aan de hand, zo ja hoor ik het wel.

Su6, Bart

• Bart1

Ohhh zonder ballen??? is de baan misschien vet of vuil of een braam dat de ballen blijven liggen misschien? of een switch kappot wat mij sterk lijkt omdat hij wel schiet zolas jij zegt….

• Bart1

Pascal, ik heb al eerder hierop geantwoord maar het bericht kwam niet in beeld hier helaas…. oke bij mijn Centauer is het zo als je “orbs” 2x , 3x of 4x omschiet en dan release" raakt indien verlicht je het aantal ballen op het speelveld geschoten krijgt, dus 2, 3 of 4. Is het zo dat je er maar 1 krijg en je 4x orbs hebt dan is dat niet goed, de verlichting betreft gaat idd uit, dat is goed! en ook mooi :)

Bart1

• pascal

het is ondertussen al opgelost dankzij RGP