andere kast

• joran

hallo, wij zoeken ons een nieuwe kast te kopen, nu weten we alleen niet goed welke! we hebben een terminator2 gehad en vonden dit een geweldige kast, goede ballflow, leuk geluid, lange schoten enz, kan iemand ons vertellen welke andere kast dit spel ongeveer evenaard? natuurlijk zullen sommige zeggen termiator3 maar die kast is ons te duur! heb je zelf iets in de aanbieding mag je ons ook mailen.

• pascal

misschien kan je even zeggen wat de kast maximaal mag kosten

• www.active-pinball.nl

mijn persoonlijke favoriet: theatre of Magic

supersnelle balloops, moeilijk te halen eindspel (the grand finale), zoniet haast onmogelijk, zeker met maar 3 ballen/spel.

mooi uiterlijk/kleuren (past in ieder interieur) en mooi opgebouwd speelveld

kotom, in mijn ogen een toppertje, waar je niet snel op uitgespeeld bent.

voor meer flipperkast-omschrijvingen bekijk mijn website

suc6

paul

www.active-pinball.nl

• Bert

Een ander kast met een geweldige flow: White Water

• joran

theatre of magic is ons ook te duur, we zoeken iets rond de prijsklasse van 600 euro!

• pascal

inderdaad, ik heb ook een terminator 2 gehad en heb nu ook een whitewater

deze kast is echt subliem, maar toch heel anders dan T2

een duurdere kast met goede flow is attack from mars

• Mel

Goedkopere een HS2 getaway

• Bart1

Creature from the black lagoon, een geweldige kast, veel moegelijkheden, leuke 60-er jaren muziek erin, spel wat niet snel verveeld, gewoon heel apart en mooi!

Ik kan het weten want ik heb er 1,

Heb je die T2 al verkocht trouwens?

Bart

• narc

ja, terminator heb ik verkocht, en een cftbl heb ik ook al gehad!

een hs2 ook, een star wars lijkt ons wel wat, kan iemand daar meer over vertellen?

wel een data east.

• Christof

Een T2 is inderdaad goed, maar als je een supersnel actie spel wil zou ik gaan voor The Shadow, die kast is nu nog voor een leuke prijs te hebben, maar dat zal niet lang meer duren denk ik, ik heb er zelf één en kan je verzekeren dat deze kast geladen is met actie, succes met je zoektocht.