lord of the rings

• niko

Mooi verhaal in de Spinner.

Nu vraag ik me af, wat zo'n Lord of the Rings (met de huidige goedkope dollar) voor een particulier moet kosten. Heeft iemand enig idee?

Of kom je als particulier niet tussen spul, waar exploitanten hun droge boterham mee moeten verdienen?

NB: hebben jullie ook niet regelmatig de gedachte - terugkijkend naar de introductie van Medieval Madness en Arabian Nights - ….“ had ik toen maar zo'n ding gekocht” ??

• pascal

4500 euro

heb ik horen zeggen

naar't schijnt bij http://www.gamecastle.nl/

• Roy

en 4650 euro bij JVH importeur Stern nederland.

maar dan krijg je wel het groene ijkwezen stikkertje om de kast in cafetaria's/coffeeshops/campings en cafe's te stouwen,.en dus noodzakelijk is voor exploitanten,.

• Bart1

vraagje betreft die lelijke groene sticker; hoe kan je deze verwijderen zonder de verf te beschadigen? Fohnen?Roy schreef:

>

> en 4650 euro bij JVH importeur Stern nederland.

>

> maar dan krijg je wel het groene ijkwezen stikkertje om de

> kast in cafetaria's/coffeeshops/campings en cafe's te

> stouwen,.en dus noodzakelijk is voor exploitanten,.

• Ben

4650????? bij aanvraag moest het mij 5200 kosten incl btw???

Maar daag een inkoper uit: mijn RFM, Totan + apollo 13 voor een LOTR

wie durft!!!!

• andre

Maar heeft er al iemand op zo'n kast gespeeld?

Eigenlijk wel een gek idee om een flipper te kopen die je nog nooit goed gespeeld hebt.

En je kan niet op het uiterlijk afgaan of op het spannende thema.

Want bijvoorbeeld X Files van Sega had een leuk thema en zag er goed uit maar had een waardeloos spel.

Er zat nog niet eens een eindspel op!

Ik zou nooit een flipper kopen zonder dat ik hem gespeeld had.

Andre

• Hans

Dus 2000 tot 2750

Plus 1800 tot 2200

Plus 850 tot 1150

Voor 4650

Zou moeten kunnen lukken.

• pascal

roy (2de reply) heeft er op gespeeld en is er helemaal weg van

• Jelle

Fohnen ja ….en om het plaksel te verwijderen naptha gebruiken (Zippo aansteker vloeistof) op een doekje spuiten, 10 minuten in laten trekken (de lijm wordt dan weer soepel) kun je het daarna met een credit-card zo eraf schuiven.

Jelle

• AdJo

Ik heb Gary Stern zelf gebeld. Heel simpel, je krijgt geen prijsopgaaf. Stern verkoopt buiten de States alleen via distribuanten. En dan wordt een prijsvergelijk zinloos, want buiten de winst zijn de transport en inklaringskosten bij een container vol al veel en veel lager. Game castle heeft een aanbieding gehad van 4500 Euro (inclusief alle taxen en exclusief die lelijke groene sticker). Dit is vooralsnog de laagste prijs. En ja, de tussenhandel, waar je niet onderuit komt, verdient er ook aan. Maar dat principe bestaat al sinds wij leven. Er zijn maar weinig artikelen, die je bij de bron direct kan kopen.

Er zijn ook mensen, die een nieuw type auto of motorfiets ongezien bestellen. Een flipperkast is dan minder duur. En wat ik wel gezien heb, is dat een flipper, die niet in exploitatie heeft gestaan, er na een paar jaar vaak nog fantastisch uit ziet.