dus wat je eigenlijk zegt ad is dat wij nederlanders cq europeanen,. ons werkelijk scheel laten betalen wat betreft een NIB LOTR flipperkast. die amerikanen zijn dus nu echt wel zwaar gematst. wat is nu 3999$ via een distributor.dat is goedkoop.en ja die betalen ook tax en transportkosten van chicago naar noem maar op binnen USA en alles,..en kunnen dat aanbieden.voor 3999$ is hun prijs en dat zou dan voor ons ong 3200 euro. betekenen. verschil 1300euro dat omgerekend in guldens is bijna 3000gulden verschil?!?,.. jezus wat is dit voor iets belachelijks,..dat kan toch niet transportkosten en inklaringskosten alleen zijn dat verschil?!? nee ik denk nog niet eens de helft vh verschil. en de rest steken die tussenhandelaars in hun zak. wie helpt nu toch eigenlijk de flippermarkt in europa om zeep? ik ga denk ik maar gauw immigreren naar chicago bijvoorbeeld naast pat lawlor wonen kan ik tenminste wel een betaalbare LOTR NIB halen. want de prijzen die ze in nederland ervoor vragen is werkelijk ongehoord. Roy