Led display's voor Williams 3/6

• Leon

Hello, als voorlopig laatste in een reeks heb ik sinds Zondag ook de omvorming gepubliceerd van het display driver board voor Williams modellen 3,4,e 6 flippers, om dit originele board dus te gebruiken met LED display's…

Was reeds eerder gepubliceerd Zaccaria 6,7 en 8 digits , Bally 6 en 7 digits ..Volgend jaar staan de overige modellen van Williams nog op het programma.. De struikel blok voor nabouwers blijft het feit dat men een gedrukte schakeling moet maken om de nieuwe display's op te monteren.. ik hoop dat er iemand de draad zal opnemen en deze gaat aanmaken… Leon

• Chris

Als er interesse is dan kan ik via een bevriende printfabriek tegen hele lage kosten printen laten maken, we moeten maar eens inventariseren hoeveel we nodig heben van ieder soort, ik zal ze in mijn CAD pakket tekenen en de gerbers aanmaken.

• Leon

Chris,

we hebben dat reeds eens besproken , naar de reacties te peilen zullen de 8 digits voor zaccaria en de 6 digits voor williams de meest gevraagde zijn.

>Mischien ware het beste dat ik u eens en stel van die printen opstuur zoals ik ze heb ontworpen en geëtst, eventueel doe ik een voorinschrijving zodat we met een aantal uitkomen om te startten dat de moeite is…Ik kan ook een transparent opzenden met zoae. tto hier toe s

• Leon

Chris,

we hebben het onder ons hier al over gehad.Momenteel is de meeste reactie op de Zaccaria 8 digit en de Williams 6 digits. Mischien is het toch de moeite om een voorinschrijving te organiseren en te kijken of er een voldoende aantal gegadigden zijn om een eerste run te doen… Ik kan je de transparante prints opzenden van de ontwerpen , daar ik met PCB designer werk en uw programma deze bestanden niet kan uitprinten zal het zo moeten gebeuren..Ik zal de NFV eens mailen om te kijken of zij dat niet willen organiseren zo een voorinschrijving , bij een minimum afnbame van 25 prints is het toch al mogelijk een redelijke lage prijs te bedingen voor de printen..Ik bekijk dat en laat iets weten .

• Chris

de afname is niet minimaal 25 stuks, maar op dat aantal wordt de prijs lager. Ik heb de prointen reeds allemaal getekend in mijn cad pakket. (was zo gebeurd, ik mail je de layouts in PDF formaat.