moderaten

• Webmaster www.fruity.nl

Hoi,

Ik zag het helaas al aankomen. Door het moderaten en het vrij lang in de wachtrij staan van de ingezonden berichtjes is de input op deze pagina drastisch achteruit gegaan.

Ik weet niet of het moderaten nu wel zo'n goeie zet is geweest. Persoonlijk heb ik liever zoals het was en dat er veel meer gepost word. De verziekberichten las ik zonder problemen overheen, filterde zelf wel de interessante berichtjes eruit.

Ondertussen weten we allemaal wie de moderators zijn lijkt me. Als er een aantal berichtjes geplaatst zijn dan valt het wel op dat er gelijk iemand ook steeds zijn bericht heeft gepost :)

Net alsof de wachtrij alleen maar gelezen wordt op het moment dat hij zelf een berichtje wil plaatsen en deze snel op de pagina wil hebben! ;)

Een hint om te checken of ik het juist heb: H & M

Heren…denk er eens over na, wat zoals het nu gaat lijkt me dit prikbord geen lange weg meer te gaan.

• Hans

Ik vind het eigenlijk juist wel prettig zo.

De flauwekul blijft zo van het bord af en er wordt weer over flipperen en af en toe klinkklare kul gekletst.

Uiteraart duurt het soms een poosje voor je bericht op het bord verschijnt want ook een moderator wil wel eens niet thuis zijn of gewoon geen zin hebben.

Ik vind bovendien dat er zeer correct gemodereert wordt, beter dan op het NFV forum waar met twee maten wordt gemeten.