hoe begin ik

• maikel

Hallo allemaal

Ik ben 22 jarige student die gek is op pinball .

Maar helaas zie ik overal de flipperkasten uit het uitgaansleven verdwijnen .

Nu is het zelfs zo erg geworden dat ik voor een potje flipperen eerst 30 min moet reizen .

Nu zit ik er aan te denken om zelf van de zomer een flipperkast te gaan kopen en ben ik nu hard aan het sparen .

Maar als arme student ben ik natuurlijk nooit in staat om veel geld uit te geven voor een kast .

Ik ben van plan rond die tijd zo,n 300 euro uit te geven

Ik wil in elk geval een kast kopen uit de jaren 90 maar hoe pak ik dit aan ?

Moet ik op zoek gaan naar een kast die ik moet opknappen ?

En hoe moeilijk is dit ?

Van electronica heb ik maar een klein beetje verstand maar in bv verf opknappen en restaureren ben ik wel weer erg goed .

Alvast bedankt voor julie reacties

• altijd geld tekort

Door nog ff flink door te sparen, denk ik !!!

• Pascal

met een budget van 300 euro kun je geen dot-matrix kast kopen.

tenzij je een super-koopje kan doen of de kast in zeer slechte staat is.

mag het een alpha-numerike zijn? (eind jaren 80)

• Aeneas

300 euro is weinig maar met veel geluk, geduld en zoekwerk kan het wel lukken..

maar best verder sparen, vanaf 600 euro wordt het iets realistischer voor een dmd

marktplaats.nl lijkt me de eerste stap, ga daar kijken om een idee van aanbod en prijzen te krijgen en wie weet vind je er wel iets

marvin3m.com/fix.htm om te leren flippers repareren

verder de newsgroup rec.games.pinball (kan je via groups.google.com op) om bv te zoeken of een bepaalde kast leuk is of niet..

soms kan je bv beter 200 euro meer uitgeven en een kast kopen die

ten eerste veel leuker is, en ten tweede beter zijn waarde behoudt voor als

je hem zelf opnieuw wil verkopen.

op mijn homepage http://users.pandora.be/averhe/pinball/ geef ik ook veel uitleg voor beginners die een kast willen kopen

• Leo

Het is mogelijk maar je moet mazzel hebben…