Gezocht : mechanische flipperkast

• Es

Hallo allemaal,

Wij zijn al een tijdje op zoek naar een goedwerkende mechanische flipperkast. (jaren 70)

Heeft iemand een goede tip, of wellicht heeft u er zelf eentje staan die verkocht mag worden…

Het liefst in Den Haag en / of omstreken.

Wij willen er tussen de ? 150,- en ? 250,- voor uitgeven.

Ik hoor het wel!

Alvast bedankt.

Esther en Martin.

• C.Hulters

nou dat is weer een dik budget zeg !

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Ik heb nog een mooie Pat Hand van Williams staan.

• frits

inderdaad , voor dat geld heb ik er meestal 2

• C.Hulters

wat heb je in de aanbieding dan fritske ?

• frits

IK heb niets in de aanbieding,Als ik wat koop hou ik het,zijn ze slecht dan sloop ik ze voor onderdelen.

Ik heb geen ruimte om te handelen :-(

Maar genoeg te koop op marktplaats bijvoorbeeld, vol verwachting wordt de hoofdprijs gevraagd maar als je ze na 3 of 4 maanden een mail stuurt of ze de flipper al kwijt zijn dan blijkt de flipper er nog vrolijk te staan en heeeel erg in de weg :-)

• Michel

He Frits, je hebt het niet helemaal bij het rechte end.

Ze vragen helemaal geen hoofdprijzen op de marktplaats.

Het zijn gewoon prijzen voor Flipperkasten waar de draden van goud zijn en het hout bestaat uit antiek wortelnotenhout en de artwork is gedaan door Leonardo Da Vinci himself.

De kasten zelf vallen bijna uit elkaar, en staan er volgend jaar nog.

Michel

• frans

hangt gewoon een beetje af van zoeken. Op marktplaats staan inderdaad pure gouden machines, maar staan ook soms enorm leuke koopjes en dan is het gewoon een kwestie van snel zijn… en de flipperkasten zijn nu eenmaal duurder geworden, niks aan te doen… de tijd dat ik ze gratis mocht gaan ophalen omdat ze nog een overblijfsel waren van een communiefeest en enorm in de weg stonden is jammer genoeg voorbij. Dus zoeken zoeken en nog eens zoeken… ik heb 2 weken geleden nog een lotje van 8 mechanische en 2 digitale gekocht voor 500 euro, dus het is er nog he…

succes

frans

• Es

Nou, als ik alle tips op volg, houdt dat in dat ik gewoon wat geduld moet hebben en mijn kans af moet wachten…

Enne, Hans, heb jij wellicht een foto van de Pat Hand??

Als ik mij niet vergis komt de door jou aangeboden flipper uit Arnhem?

Hoor het wel!

Groet,

Esther.