Jouw flipperkast ruilen met een (zelf samen te stellen) nieuwe PC ?

• IvanG

Is er iemand die zijn flipperkast wil ruilen tegen een nagelnieuwe, zelf samen te stellen computer ?

Indien je interesse hebt, laat me dan weten welke kast je te koop hebt en voor hoeveel je ze zou willen verkopen, dan stel ik , in overleg, voor dat bedrag een PC voor je samen.

Voorbeeld configuratie (twv +/- 1000 euro) :

Chieftec Midi DG-01BD-U Black case

Maxtor 120GB Sata 7200rpm

Asus Dvd 16x48 IDE Retail Black

Apacer Usb Card Reader 7 in 1 Black

Twinmoss DDR 512MB PC-3200

Asus K8V Deluxe G-LAN.K8T800.Sata.Raid (amd).

Floppy Drive 1.44 Black

Amd Athlon 64 3000+ Boxed.

Sapphire ATI 9600XT Atl Tv/DVI 256Mb DDR

Nec dvd 8x +-r/+-rw 2500A Black

Andere en betere (duurdere) combinaties ook mogelijk, afhankelijk van de flipperkast.

• IvanGeentjens

Even een rechtzetting; blijkbaar zijn er nogal wat misverstanden rond deze advertentie .

Ik probeer hier zeker geen computer te verkopen of zo, versta dit alstublieft niet verkeerd ( 'k ben helemaal geen handelaar, gewoon een arme sukkel die wat extra wil werken in zijn eigen tijd om alsnog een flipperkast te kunnen kopen).

Zonder er te ver over uit te weiden komt het er op neer dat ik voor bepaalde arbeid vergoed zou worden met een computer (in onderdelen zelf samen te stellen, en wees gerust, alles is legaal ;)… ), hoewel ik die klus eigenlijk vooral zou doen om van de opbrengst een flipperkast te kunnen kopen. Ik heb nl. al een computer, en heb echt geen nood aan nog één.

Verder was het zeker ook niet mijn bedoeling om hierover een robbertje te gaan bekvechten of zo,of om bepaalde mensen tegen de schenen te schoppen, vandaar deze verdere uitleg.

• pascal

wat is uw min. bedrag dat je hebt en kan uitgeven aan een kast?