Inschrijving voorrondes DPO 2004

• maurice

De inschrijvingen voor de voorrondes DPO 2004 komen met regelmaat binnen. Wees er snel bij want vol is vol.

Zijn er nog mensen uit Belgie die zich gaan proberen te kwalificeren tijdens de voorrondes? Gemakkelijk bereikbare voorrondes zijn Maastricht en Heienenoord (20 km onder Rotterdam).

Opgeven kan via http://www.nfvpinball.nl/dpo bij de info over de voorrondes.

Maurice Schouten

coordinator voorrondes 2004

• Patrick

Wordt Alkmaar ook nog een voorronde lokatie?

• maurice

In Alkmaar wordt dit jaar geen voorronde gehouden.

• Robert

Kom erook nog eens zoiets in Groningen?

Dat zal wel leuk zijn kom ik ook eens kijken mischien wel met mijn kast ;)

• Maurice

Geen voorronde omgeving Groningen. Meest noordelijke voorronde is in Zwolle op 18 april.

• Patrick

Is het een probleem om meer voorrondes te houden? Volgens mij zijn des te meer voorrondes alleen maar beter. Als er meer voorrondes zijn geef je ook meer mensen de kans om mee te doen aan het DPO.

Nu kan je natuurlijk zeggen, dat als je echt wilt maar een 45 minuten in de auto moet gaan zitten. Ik weet alleen niet of iedereen daar de mogelijkheid voor heeft.

Als nu elk steunpunt (ze steunen toch allemaal?) een voorronde kan organizeren, dan zal het op het DPO ook alleen maar drukker worden. Of is dat juist niet de bedoeling?

met vriendelijke groet,

Patrick Lemmens

• Patrick

nog even een stukje van de NFV site:

De NFV is een plek waarbinnen haar leden maximaal worden gefaciliteerd om bezig te zijn met het flipperen.

Gebeurt dat nu?

grt

Patrick

• maurice

Ja en het kan altijd beter. Over de voorrondes: teveel voorrondes is niet goed, want dan lopen diverse voorrondes het risico (te) weinig spelers te hebben en dat is dan weer erg zonde van alle tijd en moeite die in het organiseren van dergelijke evenementen wordt gestoken.

• Frits

Misschien handiger als men nfv zaken op de nfv site bespreekt??

Dit voegt weinig toe aan dit forum

• Patrick

Dit gaat toch ook over flipperen??? En op het NFV forum kan dit niet besproken worden. (gesloten).