bug in wizard mode batman forever

• wil angenent

In mijn Batman forever zit, 3.01 dutch cpu 8-95.display 3.00 a.forever start ook zonder de batarangs compleet te hebben samen met de coin match.Verder krijg ik regelmatig allerlei sofware fouten bv na het halen van 2 jackpots (soms)gaat de restart branden schiet je die gebeurd er niks.Wie heeft 3.02 en weet of er nog een nieuwere usa versie is? en zitten er nog fouten in.Vanaf 2.00 cpu moeten de forever bugs er uit zijn. Is de dutch 3.01 een 1.0 ofzo met nederlandse boekhouding.

Wie weet meer .

Groetjes.

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Dutch is alleen maar de dipswitch setting.

Voor de rest, jouw kast draait op antieke software.

Ik heb versie 4.01 voor je.

En updaten is *GRATIS* bij Flipperwinkel.NL

En Wil……..

SCHAAM JE

Je zou nou toch zo langzaamaan moeten weten dat wij de grootste softwarecollectie ter wereld hebben.

• Leon

Ok Hans , maar heeft u nu de game roms voor “House of Diamonds ” van zaccaria al , anders wil ik u die nu wel eens door mailen …….

• wil angenent

Ja klopt Hans had het kunnen weten,er had moeten staan weet jij meer Hans???HaHaHa.De display roms (3.00) zijn zeker ook antiek.Hoe kan ik ze het beste verpakken om op te sturen zodat je geen uur bezig bent om alle pootjes recht te buigen???.

Groetjes Wil.

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Beste is een stukje van die speciale pijp.

Anders zo'n ic doosje.

Vergeet de retourpostzegels niet !!!!

• wil angenent

mmmm,stuur maar een nieuwe cpu 4.01 voor de Batman Forever.Als ik het goed heb een 27512 voor 10 euro ex verzend kosten ga ik niet moeilijk doen,heb ik gelijk een reserve kan ik gewoon door spelen zonder te wachten hahaha.Zal langs de normale weg wel even bestellen op je overzichtelijke site.

Alvast bedankt.

Groetjes Wil Angenent.