Monopoly op ramps gesloopt

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Op die rottig dure ramps van Pinball Inc. had Phil Palmer van Pinball Heaven het monopoly voor heel Europa.

Ik heb na een telefoontje met Pinball Inc. dit monopoly weten te slopen.

Dit betekent dat op korte termijn de ramps een HEEEEEEL stuk betaalbaarder gaan worden.

Reclame maken mag hier niet maar ik vind dit dermate goed nieuws dat ik 't toch ff kwijt wilde.

De ramps worden bovendien voortaan MET alle decals en andere toeters en bellen geleverd.

Omdat ik een bodemprijs voor die dingen ga hanteren worden er ook geen ledenkortingen meer op gegeven.

Het wordt dus meer een doorgeef artikel zoals de protectors van Mantis.

• Mel

Dat is erg goed nieuws Hans !

130 euro voor een ramp voor FH is belachelijk.

T is maar plastic.

polycarbonaat………..

ook een enorm stuk dikker dan de originele ramps trouwens.

Ergens volgende week zullen de prijzen worden aangepast.

• Rik Drommel

COMPLIMENT….Hans, ga zo door !!

Aan jouw hebben we wat in de flipperwereld !

Succes met je initiatieven op velerlei gebied !, en ik heb de pest in dat ik nog steeds geen ruimte in huis heb gevonden…….om ook zo'n STNG neer te zetten…want het lijkt mij een heel leuke flipper!

Maar…….zoiets heet geloof ik ( in flipperkringen ) OF TOPIC….dus ik stop maar met mijn opmerkingen.

Groeten en tot ziens maar weer…en toch dank voor al je goede adviezen die je de andere ….“techneut-klunzen”zoals ik bv…..iedere keer weer gratis en voor niks wil geven, heel veel succes .

Rik Drommel NFV lid :1316

Nee, hoor.

Kwestie van stug doorgaan met opvoeden en de deur uit werken van de kinderen tot je het hele huis weer voor jezelf hebt.

:D:D:D:D:D:D

• www.active-pinball.nl

vrouw ook?

Das variabel…..

Je kunt evt een schuurtje hiervoor benutten.

Probleem met deze levensvorm is dat je ze zo af en toe nodig hebt voor het strijken van overhemden enzo.

en nou dekking zoeken …………

:D:D:D

• www.active-pinball.nl

Hier bij ons in het dorp hebben we iemand die strijkservice aanbied tegen redelijke vergoeding.

Dus zelfs dat probleem is zo op te lossen !!!

Alles voor een extra flipper in huis !!!

Jij kun het nu wel schudden denk ik.

Dat wordt maandenlang op de bank slapen.

• Richard

Dat vindt mijn vrouw ook. Die heeft uit haar zelf opgemerkt dat als haar klerenkast weg gaat dat daar nog een flipperkast kan staan…….