Molex connectors en dat soort geklier.

• Webmaster www.fruity.nl

Speciale tangen? hehe… gewoon een platbektangetje! lichtjes aanknijpen en dan de boel met wat soldeertin dicht laten vloeien..

Maakt dat niet het beste contact?

• Mel

Nou daar word de stekker niet echt mooier op

• gert

nou als je een beetje kan solderen is dat best te doen.

ehh dit is geen reclame voor soldeertin.

hahahahahaha groet gert

• patrick

gelul,ik gebruik al jaren zo'n waldom tang ,voor die molex connectoren ,en hij werkt perfect,gekocht destijds bij pinball lizard in de usa ,prijs 12 dollar .

• Webmaster www.fruity.nl

Hoe zo wordt de stekker daar niet mooier van?

Je soldeert de draden toch in de metalen pennetjes vast, zie je niets van aan de buitenkant hoor!

• Leon

Na deze hele roman gelezen te hebben even een antwoord op de vraag van Hans…..

Hans ik denk niet dat het verhuren van de tang een goed idee is LOL dit even terzijde , maar ik DACHT dat u dat zelf ook reeds had besloten, uit dit onderwerp is nog maar eens gebleken dat we allemaal toch erg individualistisch werken, wat gelukkig in onze democratie mag. Het is waarschijnlijk omdat we allemaal beterweters zijn , dat er zoveel goede initiatieven loskomen al met al. Dus dat vind ik een positieve gedachtte.

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Mja.

Grappig is dat het idee hier niet uit de verf komt maar in de winkel juist zwaar wordt aangemoedigd.

Ik denk dat de hoofdoorzaak daar ligt dat de meer aktieve mensen op dit bord zitten, dermate aktief dat ze zelf zo'n tang wel willen kopen.