De Witte Ganz betaalt ...

• Ron

De Witte Ganz (dewitteganz@pi.be) kocht ooit een kopruit van mij.

(Bally Boomerang.)

40 Euro was de deal; geen handel, liefhebbers kunnen elkaar soms helpen.

Niet de allermooiste kopruit, maar als je een kast hebt en je hebt met de

verhuizing het glas laten sneuvelen ….

Hans laat de kopruit ophalen door Mario en vergeet hem te vertellen dat er

nog niets is betaald.

Mario, de goede gast, weet van niets, heeft 35 Euro bij zich en geeft

dat in goed vertrouwen af.

Hans laat weten dat hij de resterende 5 Euro op mijn rekening overmaakt.

Ik heb moeite gedaan; ben er druk mee geweest ….

Maar Hans (Breda, woonachtig: Belgie) stuurt die 5 pietermannen niet !

Laat maar zitten Hans, ik hoef je Euro's niet meer.

Je zal het wel te druk hebben gehad …

Het is bloedeloos! (de Raggende Mannen)

• Hans

Beste Ronnie,

Leuk om weer iets van je te horen, al is dit op een zeer negatieve wijze. Ik geef toe dat het misverstand met Mario op mijn conto geschreven kan worden, ik heb je hiervoor ook al mijn excuses aangeboden. Toch vind ik het een beetje laag dat je tracht via deze wijze mijn naam te grabbel te gooien, aangezien het feit dat je mij, via een ander e_mail account, je jou bankrekeningnummer door zou sturen aangezien je dit veiliger vond dan je reguliere e-mail account. Ik heb deze echter niet ontvangen !!!. We kunnen hierover ellenlange dicussies gaan voeren over het wel of niet verstuurd danwel ontvangen hebben van deze mail, maar ik zal de schuld maar op mij nemen en jou via deze publiekelijke weg vragen om mij nog een keer je rekeningnummer door te mailen danwel te faxen naar nummer 0032 11441004. Indien iemand van de lezers geintresseerd zou zijn in meer van mijn persoonlijke gevens kan deze mij altijd mailen.

Beste Ronnie toch wil ik je nogmaals bedanken voor de kopruit, aangezien mijn kast door jou bereidwillige verkoop nu weer compleet is.

met vriendelijke groet,

Hans

• Ron

Beste Hans,

Dit is inderdaad geen vriendelijke manier om mijn ongenoegen te uiten.

Het prettige gevolg is wel, dat je snel reageert en meldt dat je mijn email niet hebt ontvangen.

Dat had je mij natuurlijk ook eerder kunnen melden. Bovendien heb ik je een tweede email gestuurd

op 17 maart. Ook heb ik een advertentie gemaild waar een Boomerang te koop stond waarbij

mijn afzender stond.

Omdat de kopruit in januari van eigenaar is verwisseld en je in maanden niets van je hebt laten horen,

heb ik voor deze onsympathieke weg gekozen.

Bij deze spijt het me dat ik mijn boosheid heb ge-uit en ben blij dat jouw kast weer in orde is.

Ik schenk je de resterende euro's.

Let's play ball :-)

Ron.

• gert

leuk eindelijk eens goed einde.

groet gert

• Hans

Beste Ron,

Ik waardeer je aanbod ten zeerste, toch wil je graag verzoeken om je rekeningnummer door te mailen. Ik vind dat ieder het zijne moet hebben. Ik de kopruit en jij natuurlijk het totaal van de overeengekomen prijs.

Groetjes,

Hans