TOM - nieuwe trunk

• Lieven

Beste flippervrienden,

Ik heb me zonet een nieuwe trunk aangeschaft die ik dus wil monteren als vervanging voor de kapotte oude trunk.

Nu zou ik deze gewoon kunnen vervangen en beginnen spelen en wschlk na verloop van tijd deze nieuwe trunk ook kapot spelen…

Zijn er mogelijkheden, truukjes om een nieuwe trunk enigszins een beetje te beschermen, versterken …???

Groeten,

Lieven.

• Richard

Als je de kast thuis hebt speel je hem nooit zo vaak als in de speelhal. Ik zou het er op wagen…

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

De nieuwe trunk knal je na verloop van tijd gewoon in baggels ja.

Das heel normaal.

enige oplossing: Niet op de kast spelen.

De kwaliteit van de trunkjes laat trouwens ook soms enorm te wensen over.

Een door mij verkochte trunk ging na 1 spelletje de puin in….

argh…..das uiteraard garantie maar niet echt leuk.

Op dit moment worden er nieuwe trunks geproduceerd door IPB, leverbaar ergens in Mei.

Die zouden volgens hun beweringen een stuk beter moeten zijn.

Op dit moment heeft alleen Wizard nog de oude voorraad, wel voor een redelijke prijs trouwens.

• wil angenent

Ik heb 3x maal een theatre gehad en 7 verschilende trunks gezien

somige zijn heel dun gegoten andere heel dik.

De beste tip als je toch wild spelen is zorg dat het lekker warm is.

Als de kast in de berging staat bij 5 graden schiet je een nieuwe trunk gelijk kapot.Een andere theatre heeft 6 maanden in de zomer in de huiskamer gestaan dan heb je veel minder trunks nodig.Ik heb ook nog geprobeert de trunk te repareren met epoxi

wat ook geen sucses was.Misschien een idee voor de repro markt

giet er een van'' flipper rubber matriaal'' hoef je hem alleen maar te schilderen 1 keer per jaar heheheh.

• wil angenent

Misschien iets voor de repro markt,maak er een van het matriaal van een flipper rubber gaan ze nooit meer stuk.

• wil angenent

???????

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Wat Wil hier opmerkt is inderdaad ZEER ZINVOL.

Een ijskoude trunk zal beslist sneller breken.

De nieuwe oplage van Illinoïs Pinball zal sterker zijn volgens zeggen.

Affijn, we zullen 't snel zat weten want ik heb er een paar in bestelling staan.

En je weet het,

Ons “TestTeam” molt alles wat maar kapot kán.

• Leon

Goed idee ik ga eens proberen er eentje te maken in latex.. leon

• pascal

dat epoxy was toch geen slecht idee

aan de binnenkant aan elke zijde een laag gieten

• Enrico

De kwaliteit van de trunks verschilt blijkbaar per trunk, ik heb de mijne nu bijna 2 jaar, wordt intensief bespeelt maar is nog altijd niet kapot te krijgen.

dus gewoon installeren dat ding en hopen dat je een ‘sterk’ exemplaar hebt gekocht.