Elvira & The Partymonsters

• AF van Schaik

Hallo,

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Elvira. De kast heeft altijd gespeelt zonder mankement, helaas heb ik sinds 2 maanden het probleem dat als ik de kast aanzet alleen de hoofdverlichting op het speelveld gaat branden en de displays zo goed als niet werken.

Als ik het spel opstart krijg ik wel geluid, maar reageert verder niet, geen bal, flippers geen reactie en de instellingen doen ook niks meer. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn of mij hiermee kan verderhelpen want mijn technische verstand staat op nul.

De flipper staat bij mij boven en kan niet meer vervoerd worden, althans de middelen heb ik niet.

Mocht iemand mij hiermee kunnen helpen en zou kunnen en willen repareren tegen vergoeding natuurlijk stuur me dan aub een mailtje.

Alvast bedankt.

• Richard

Zekeringen nog heel?

• AF van Schaik

Ja, allemaal doen ze het nog.

• wil angenent

Misschien een stomme vraag ,haal de zekeringen er uit en dan pas door meten veel mensen “kijken” of ze nog goed zijn.Andere meten ze door zonder ze eruit te halen.Dus eerst er uit en dan pas door meten.Kijk tijdens het aanzetten of de ledjes op het cpu

aangaan en op de juiste manier branden Staat in het service boek.

• AF van Schaik

Zekeringen zijn er allemaal uit geweest en doorgemeten, niks mis mee. De ledjes die ziiten in de kopkast??? 3 naast elkaar?? Die doen het dan ook gewoon.

Nogmaals technisch verstand zit bijna op nul. Ik kreeg een tip over de voeding maar daar rijzen bij mij de vraagtekens alweer.

• Richard

Misschien een idee om alle connectoren er af te halen en er weer op te doen.

Kan best zijn dat er iets slecht contact maakt (is vaak een connector) en je zei zelf al dat het zomaar opeens gebeurde.

• wil angenent

Als je er helaas geen verstand van hebt (wat ik niet negatief bedoel) kan ik met mijn typ snelheid van 1 a viertje per dag wel 10 dingen op noemen wat het kan zijn maar lijkt mij beter om in jou geval gewoon de telefoon te pakken en een monteur te bellen.

kost wel wat maar weet je zeker dat hij het weer goed doet.Ik niet want ik repareer niet voor particulieren .Alleen voor de hobby nog maar en bekenden.

• AF van Schaik

Eventueel een flippermonteur in de buurt van Eibergen die mij eventueel verder kan helpen???

Alvast bedankt.wil angenent schreef:

>

> Als je er helaas geen verstand van hebt (wat ik niet negatief

> bedoel) kan ik met mijn typ snelheid van 1 a viertje per dag

> wel 10 dingen op noemen wat het kan zijn maar lijkt mij beter

> om in jou geval gewoon de telefoon te pakken en een monteur

> te bellen.

> kost wel wat maar weet je zeker dat hij het weer goed doet.Ik

> niet want ik repareer niet voor particulieren .Alleen voor de

> hobby nog maar en bekenden.