ik heb een STNG bekeken bij een verkoper….maar bleek “slap” schietende kanonnen te hebben….vraag: is dit een groot probleem…of is dit redelijk simpel te repareren…wie weet raad ?!
bedankt alvast….. Rik
Diverse mogelijkheden maar slappe kanonnen zijn eigenlijk eerder welkom.
Scheelt enorm in gebroken plastics
Ik moet tot mijn verbazing bekennen dat dit weer een helemaal nieuwe klacht is, mogelijke oorzaken kun je zoeken in slechte gelijkrichters, rotte bedrading, connectoren enzo.
Kanonnen bij STTNG gaan normaal gesproken kapot doordat de kabeltjes breken door de draaiing maar dat merk je doordat ze dan in bepaalde posities niet meer willen afvuren.
Verbeterde kabeltjes zijn evt. leverbaar.
Hans….
je gaat toch rondkijken naar een STNG….weet alleen nog niet waar ik die 3e kast neer moe zetten…maar enfin, bij Eric en Astrid,,,destijds een perfect kanon-schietende STNG bewonderd…..maar bij deze handelaar ….een nette STNG…maar met inderdaad kanonnen die de bal niet schieten…maar min of meer zachtjes ÃœITPOEPEN ??
Ook nog nooit gezien…maar beide kanonnen doen dit !!!
ik heb niet zelf de ballen afgeschoten ?!……ik moet erkennen dat ik dat niet wist…..ik dacht dat de kanonnen inderdaad( wat Hans zegt..) ze zelf met de nodige kracht afschoten.
Maar ik ken deze kast nog niet zo!. vandaar deze vraag ! Ik kan allicht het nog eens proberen, maar ik betwijfel of dit wat uithaalt……ik had het idee dat zij op dezelfde manier werkten als b.v. de “raket launcher”van de TZ !…bal komet in de saucer…en wordt dan automatisch op het speelveld geschoten….
dank voor reactie's allebei….. Rik
Je software is wel aan een flinke opfrisbeurt toe maar de oorzaak is dat bij mijn weten niet.
De huidige softwareversie is LX7 die ik sterk aanbeveel ivm de fouten in oudere versies.
De lagere kracht van de kanonnen kan ik niet verklaren eigenlijk.
Misschien dat één van mijn collega's hier ervaring mee heeft
Wil?
Overigens, het best mogelijk dat de kracht iets lager is als het kanon automatisch wordt afgeschoten maar ik heb er eerlijk gezegd nooit op gelet.
(straks es ff doen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?