Data East starwars bugs

• wil angenent

Hans, na het updaten van de starwars cpu naar 1.03 heb ik de volgende “dingen” er bij gekregen.Tijdens videomode als je schiet gaat de schooter kicken voor wat extra effect.Victory lap werkt nu ook.En nu staat super lazerkick ook tussen de mogelijk heden als het force gat brand,Na de outlanekicker gebruikt te hebben gaat tussen de jetbumpers een lampje branden om hem weer aan te krijgen in plaats van drie keer de droptarget bank om te schieten voordat dat klote lamje gaat branden.En als de deadstar open staat voor multibal maar je bal gaat weg ziet hij nu wel dat multibal brand bij de volgende bal in plaats dat je er in schiet zonder dat er wat gebeurt.Dus…alle bugs eruit lijkt het .Maar na een paar spelletjes gaat het lamje tussen de bumpers niet meer aan voor de outlane kicker, superlazerkick krijg je ook niet meer en de coil kickt ook niet meer tijdens een video mode en Super rtd2 en Jedi return zie je noooooit meer als mode.Na het eruit en terug zetten van de cpu rom(batterijen ook even verwijderen )werkt alles weer voor even.Ik had dit probleem van de outlane kicker ook met de lw3 die na een paar speletjes nooit meer aan ging behalve bij bal start hoe je hem ook afstelt.

Zijn er tijdens het updaten van de software bij Data East nieuwe bugs bijgekomen zonder dat ze het wisten want dit is toch de nieuwste versie???.

• wil angenent

HaHa, je hebt zeker wel gezien dat ik de P af en toe vergeet.Zit in mijn hersens ook een bug.

• Webmaster www.fruity.nl

Hoi Wil,

Zelf gebruik ik ook sinds 6 maanden de 1.03 software. De nieuwe dingen wat je beschrijft zaten ook al in 1.02 (geen idee welke versie je dus ervoor gebruikt). De shooter die wel of niet meeschiet tijdens de videomode kan je instellen in het menu. Het verdwijnen van de Super R2D2 modes, Jedi return etc. is hier niet het geval, kan er niet iets anders defect zijn? Een Ram IC ofzo?

• wil angenent

1.02 dus zou best zo kunnen zijn dat er iets niet goed is met het ram ic.

Welk ad nummer in het adjust menu is voor de kicker van de video mode?.

Gaat het lampje tussen de bumpers gelijk branden na het gebruik van de outlane kikker of moet je de droptargets bank nog steeds 3x omschieten met 1.03.

alvast bedankt groetjes.

De droptargets moet ik nog steeds 3x schieten voordat het lampje tussen de popbumpers aangaat. Het ad nummer zal ik vanavond even opzoeken als ik in mijn gameroom ben…

• wil angenent

oke alvast bedankt.

• wil angenent

En…….webmaster al gevonden?

of zit de afstelling er niet in en werkt de kicker altijd.

Sorry voor de late reactie….Gisteravond gekeken, maar inderdaad de StarWars heeft deze instelling niet, de kicker gaat dus altijd mee met het schieten. Ik was in de war met mijn Rocky and Bullwinkle, daar kan je dit namelijk wel in stellen.

• wil angenent

Bedankt nu weet ik zeker dat er iets mis is.

als ik de eprom met de baterijen verwijder en terug plaats werkt de kicker weer .

Hans???? nog gevolgt wat kan het zijn?? ram? eprom? nog een iedee?.