Lord of the Rings

• Ron

… kwam ik gisteren tegen in Scheveningen, op de Palace Promenade. Misschien een tip voor degenen die hem nog niet hebben gezien en gespeeld (zoals ik, tot gisteren ;-)).

Wat een geweldige kast, vooral als je affiniteit hebt met het thema ervan. Wat dat betreft is verder commentaar overbodig :-)…

Helaas staat hij bij Hommerson, al zeer geruime tijd berucht vanwege de uitermate slechte verzorging van hun kasten. Technisch is -ie nu nog goed… het speelveld is echter al verschrikkelijk smerig. Wees er dus snel bij… een dooie flipper bijvoorbeeld is voor Hommerson geen enkele reden om de moeite te nemen om er naar te kijken :-(…

• barry

hmmm………… misschien even bellen met hommerson en dan heb je voor een leuke prijs een lord of the rings

• Ron

Volgens een oud-medewerker pleu.ren ze die dingen van de pier af, als ze afgeschreven zijn ;-)…

Ik hoop maar dat dat een geintje was :-o

• wil angenent

Tijdens de verbouwing van hommerson stonden er 5 sega kasten

in onderdelen onder het stof naast de bowlingbaan.Gelijk gebeld of ze niet te koop waren.Nee zeiden ze de kasten gaan weer terug naar de hal.Hebben ze ook weer gedaan.Sinds de striker extreme hebben ze niets meer gekocht nu dan een lotr.Mischien hebben ze nu meer vertrouwen in de Sterns dus binnenkort misschien ook de ripley.Dus laten we blij zijn dat ze weer nieuwe kopen.Klagen helpt niks heb in het verleden alle kasten gespeeld en alle storingen op geschreven kwam gelijk een manager vragen wat ik aan het doen was.Helpt allemaal niks.ze beloven van alles maar doen niks.Ik heb tijdens het dpo van 95 gepraat met de grootste baas en allemaal ideen besproken.Dat ze weer nieuwe flippers kopen is een teken dat de markt weer aan trekt.

• Michel

Op de NFV staan 9 LOTR vermeld.

Helaas allen ver van Utrecht vandaan.

Wie weet waar in/in de buurt van utrecht deze kasten staan?

Misschien vermelden op de site van NFV?

Michel

• Richard

DPO van '95. Dat was die in Assen he? :-D

Effe off-topic: toen mocht de winnaar van de winnaarsronde niet naar de finale, en de finale bestond uit maar liefst 1 bal. (ik was blij dat ik daarna niet nog 4 uur in de auto moest zitten)

Maar dit even terzijde.

• bartje

in valkerswaard staan er 2 lord of the rings ze staan in 2 hallen van fair play voor 1 euro 5 ballen per spel. ik heb ze gespeeld en ze spelen lekker geen vuiligheid op hed speelveld en het geluid is super. Tevens staan er in valkerswaard een scard stiff en een monopoly maar ja ik dwaal af van het onderwerp.

• cudabee

Ik mocht in plaats van 4 uur in de auto na het DPO nog 78 flippers afbreken,wegslepen,vastzetten,wegrijden,opslaan,enz

En dat na een dag vol frustratie,voor mij hoeft het DPO '95 nooit weer vernoemd te worden grredverdemme

Arthur.

• wil angenent

Oeps….bedoel 96 in scheveningen .Raak na al die jaren de tel een beetje kwijt.Daar had ik met mijn vrouw een zelfde ervaring als in 95 in assen hard werken tot je er bij neer valt.Maar wel het eerste DPO waar de wedstrijd voor de eerste keer goed geregeld was volgens het huidige systeem.

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Bij ons staat een Lord Of The Rings gratis speelklaar voor onze klanten.

www.flipperwinkel.nl