Hoi,
Ik vind het weer eens tijd worden voor de jaarlijkse vernieuwing in mijn gameroom. Ik bied daarom de volgende flipperkasten te ruil (mijn voorkeur) of te koop aan:
- Star Trek The Next Generation: Topstaat zonder beschadigingen aan speelveld, body, kopkast en translite. Technisch prima met heldere display. Als je hier 2 nieuwe slingshot plastics opzet is hij in nieuwstaat.
- Revenge From Mars: Stikkerschade aan de poten, bijgewerkte scoop (bijna niet te zien), verder zeer mooi speelveld en alle plastics heel. Goeie en heldere monitor. Nieuwste software en met netwerkkaart.
- Roadshow: Iets verkleurde zijkanten, blauwe poten en verder in topstaat. Scoop protector. Ted en Red werken zonder problemen, zelfs de vis op het speelveld zit er nog helemaal op
- Starwars: Zeer mooi exemplaar, compleet met Darth Vader op de kopkast. 1 slingshot plastic hoekje af. Niet verkleurd, alles werkt (dus inclusief draaiende Death Sphere en springende en bewegende robot)
- Rocky en Bullwinkle: Zeer mooi kabinet. Ramp protectors aanwezig, speelveld goed, technisch prima en zeer mooie kopruit waar alle plastic kaartjes nog inzitten en bewegen.
- Demolition Man: Mooie zijkanten, technisch 100%, speelveld moet nog eens flink gepoetst worden. 1 slingshot plastic stuk en nog een paar zeer kleine hoekjes van wat plastics.
Alle flippers zijn (behalve de Demo Man) in topstaat gebracht, schoon en technisch 100%.
Voor foto's klik hier: http://www.fruity.nl/modules.php?set_albumName=album36&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
Mijn voorkeur gaat uit naar een gelijkwaardige ruil met eveneens een kast in topstaat. Combo ruil ook mogelijk.
Reacties graag naar flippers@fruity.nl