Rom werkt niet (CV 2.0)

• Ben

oproep voor Hans(of andere rom branders):

Heb uit de States wat CV goodies meegebracht, waaronder de 2.0 Home rom. Netjes in mijn kast gezet alleen alles is nu dood( op de lichten van mijn backbox na. Op het speelveld is alles uit, kan niet in mijn menu komen, niets werkt.Zet ik mijn oude rom terug( 1.3) werkt alles weer gewoon.

Wat is er fout of wat doe ik fout????

Staat op “ cpu rom G11 2.0 H ,checksum $B120”

Rom komt van bekende Rom brander aldaar,

wie weet raad,

alvast bedankt!

Ben

• barry

ik heb wel eens ergens gelezen dat je dan jumpers moet verzetten

om de eprom werkend te krijgen

• wil angenent

Een kennis heeft ook die rom geplaats werkte ook niet .

Gewoon een nieuwe branden of bestellen moet gewoon werken.

Maare je had hem hier ook kunnen bestellen in nederland.

Nu moet je niet verwachten dat ze haast hebben om je te helpen na het winkelen in de usa.

• koen

Hallo,er is volgens mij maar één probleem : de eprom is niet goed geprogameerd of is stuk.In.een CV zit er op de plaats van g11 altijd een 8meg eprom dus ook jou 1.3 versie.Remedie de eprom opnieuw laten programeren als hij niet stuk is, anders een nieuwe halen…

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Mogelijk is de rom defect of defect geraakt doordat ie een keer verkeerd om is geplaatst.

Jumpers wijzigen is overbodig.

In CV kan een 4 of een 8 meg. eprom hebben gezeten, afhankelijk van de oude versie.

Ik kan de eprom evt voor je testen en een nieuwe bakken als ie defect blijkt.

• Ben

krijg een nieuwe ervoor, mocht deze ook niet werken bestel ik wel een andere

bij jou.

Heb ook al bedacht dat hij er misschien verkeerd om in zat ( en dus codes gescrambled heeft), maar zat precies het zelfde al de oude ( dus notch naar boven)

Tsja.

Alleen met de programmer hier kan ik “zien” wat er werkelijk aan de hand is.

een kijkoperatie dus :D:D:D:D

De epromservice gaat trouwens mee naar het DPO dus je kunt ook daar terecht.

• barry

ik kan ook roms branden

alleen moet je dan wel het originele programma hebben wat erin moet

De software is op diverse plekken te downloaden.

Je kunt zelf eproms branden.

Lege eproms zijn doodgewoon verkrijgbaar op diverse plekken.

Neem me ff niet kwalijk, ik begrijp 't niet meer.

• Ben

nieuwe rom binnen en werkt, met de hulp van Hans.

ready to play 2.0!!!