verslavend?

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Persoonlijke favorieten:

Revenge from Mars

Twilight Zone

StarTrek the Next Generation

en met stip gestegen

The Lord of the Rings

• Marijke

Mijn persoonlijke favorieten:

Twilight Zone

Startrek ng

Cirqus voltaire

Safe Cracker

Jurassic park

• Pascal

jaja ik heb een simpsons pinball party van stern gekocht

moet je zeker komen op spelen

nog kanidaten?

• Pascal

zo'n revenge zie ik ook wel zitten maar ik ben bang dat, als er iets stuk gaat het onmogelijk zal zijn voor een ‘prutser’ zoals ik om die te herstellen

• frans

en om de top 5 ook een beetje naar em kasten over te brengen :

fireball

four millions bc

nipp it

shipmates

wizzard

• RobW

Gedeelte 1e plek:

1. Medieval Madness

Attack from Mars

Op enige afstand:

3. Indiana Jones

4. Monster Bash

5. Een heleboel andere kastjes op een gedeelde 5e plek :)

Oh dat dat valt wel mee.

De dingen die kapot gaan zijn zo ongeveer gelijk aan iedere andere kast.

De bijzondere zaken gaan zo makkelijk niet kapot.

1- Road Show, na de leuke muziek gehoord te hebben ben je helemaal verkocht, na 10 potjes spelen blijkt het een drol van een kast te zijn, nog 10 potjes verder ben je kotsmisselijk van de Taxi's en trek je het liefst de stekker er uit.

2- Medieval Madness, de trollen zijn erg leuk in het begin maar voor de rest is deze overdreven dure kast niets anders dan een opeenvolging van alsmaar dezelfde rampshots, het eindspel is alleen te halen door super wizards en dan nog bijna niet uit te spelen.

3- Tommy, je denkt een prachtkast te kopen maar het blijkt een houterig spelende blokkendoos te zijn met rammelende muziek uit lang vervlogen tijden.

4- Monopoly, dit is het absolute bewijs dat een topontwerper ook zo zijn slechte momenten kan hebben, de kast speelt als een aftandse wasmachine, er zzit amper enige ballflow in en je bent er in minder dan 10 minuten op uitgekeken.

5- Corvette, misschien dat zo'n auto nog wel te pruimen is maar de kast is neit door de bocht te krijgen, speelt alsof de ballen vierkant zijn en de ballflow is hopeloos, ergste is dat er amper wat te beleven valt. Wel leuk om naar te kijken voor jongetjes van 6.

• Pascal

reactie op hans zijn top 5

roadshow wordt snel saai

medieval madness vind ik niet echt super, ik vind attack from mars veeeeel beter en wel zijn geld waard

tommy vind ik noet leuk

monopoly heb ik nog niet gespeeld maar vind dat pat zijn ontwerpen steeds herhaald

corvette vind ik flauw

ook niet leuk of snel saai:

champions pub, scarred stiff, bugs bunnys brithday ball, en ga zo maar door

• Webmaster www.fruity.nl

Overal mee eens behalve de Roadshow.

Nu bijna een jaar in mijn bezit en nog steeds vind ik het een leuke kast. Die Taxi Cabs zijn verslavend. Iedere keer weer kicken om er een taxi cab hit bij te krijgen. Zelfs zo verslavend dat ik niet de neiging heb om de kast bij deze mode uit te zetten, maar juist het spel opnieuw te starten als deze mode wordt overgeslagen of ik tijdens de mode mijn bal kwijt raak :)

Deze kast heeft een goeie ball flow, veel modes, humor en er is gewoon veel te doen. Ben benieuwd wat de anderen van de Road Show vinden…