Big Indian

• correke

Ga misschien een Big Indian kopen(gottlieb'74).Gaat dit een verslandige koop worden?Weet iemand waar ik op moet letten ben nl. leek op dit gebied! Misschien weten jullie nog iets voor mij ik zoek iets van de jaren '60 eigenlijk!!!!!!!

Vr.gr. Cor

• leon

Cor, ik heb nog een mooie twee speler van de 60'er jaren ( 1963) staan te koop , Jumpin' Jacks , van Williams voor 300 euro.gans nagekeken en opgekuist, ik kan eventueel foto's mailen maandag leon

• correke

Leon bedankt voor je reactie. Je zou me daar een groot plezier mee doen. Maar is het mogenlijk de fotoos vandaag nog te doen ik ga vanavond voor de big indian kijken om 20.00uur vandaar.

Vr.gr.Cor

• barry

zelf een flipper opknappen is ook leuk

let vooral op dat de flipper compleet is

dus alle plastics heel

kopruit in goede staat

speelveld slijtage

hoe is de staat van de body

speelt de kast

een paar kleine dingen waar je op moet letten voor de aankoop van een flipper

• correke

Tnx Barry. Zal je raad zeker opvolgen.De flipper waar ik vanavond naar ga kijken is spelende te zien en zou in ‘goede’ staat zijn.Dus we zullen het zien.Leon stuurt me nog fotoos van zijn flipper(deze zou 100% zijn) dus wordt het moeilijk een keuze te maken.De ene is klaar en de andere heeft er de prijs naar.Ik meld het nog hier.

Vr.gr.Cor

• leon

Cor, ik heb vandaag maandag de fotos van deze flipper geplaatst op

http://members.lycos.nl/boernanten/down/down.htm