Hoi Allen,
Ben nieuw in flipperland, en nu al verslaafd wat betreft rondneuzen op internet zoekend naar alles met ‘flipper’ in de naam. (nou ja, ‘nieuw’…vroeger wou ik altijd al een kast en speelde regelmatig op die dingen. Heb ooit eens een Elektra gekocht die niets deed en toen was ik iets van 13 jaar… en was er geen internet om er iets over op te zoeken. Mijn ouders balen met zo'n oude kapotte bak in de gang! ;-) ).
Laatst een kast gekocht, die ik tijdelijk gedemonteerd heb opgeslagen totdat ik verhuis en dan kan de pret hopelijk beginnen. Het is een Future Queen van Nuova Bell Games uit Italie. Nou is er weinig over bekend. Bij andere Bell kasten kan je nog wel vinden dat de layout hetzelfde is als bij een type Williams of Bally, maar ik kan over die Future Queen echt weinig tot niets vinden.
Heeft iemand wat meer info over de kast (behalve dan wat op ipdb te vinden is)?
En als iemand zo'n kast heeft: lijkt me wel leuk om foto's uit te wisselen: kijken of alles een beetje klopt of dat er dingen ontbreken of zo…
Binnenkort dus schoonmaken (er is vrij veel over te vinden, en als ik ergens tegenaan loop kan ik het hier vast wel vragen) en dan spelen maar.
Zal vast m'n laatste kast niet zijn.
Groeten,
Steven