HAUNTED HOUSE

• frans

hallo

voor mijn haunted house flipperkasten wil ik binnenkort de grote web-plastic die over het onderste speelveld zit namaken door middel van zeefdruk. Zijn er nog mensen die zo een plastic willen hebben, het geheel wordt door een professionele zeefdrukkerij en moderne grafische scan en tekentechnieken identiek nagemaakt? Maar het probleem is altijd minimum aantallen? daarom? nog mensen interesse? de prijs voor zo 1 plastic zal tussen de 10 en 15 euro per stuk zitten, exclusief verzendkosten ? wil je precies weten om welke plastic het gaan, surf dan even hiernaartoe

http://www.ipdb.org/showpic.pl?id=1133&depth=0&picno=6626

bij interesse, stuur aub een mailtje naar frans.kwanten@pi.be ? vanaf 25 bestellingen kunnen we prijsbewust in druk

• Pascal

flipperkastEN? hoeveel heb je er zo wel ;-)

ik zou zeggen, verkopen op RGP

• frans kwanten

hallo pascal… heb er 5, waarvan er eentje binnenkort de deur uit gaat naar een kameraad van me, en van de resterende 4 gaan er 3 mooie tot heel mooie uitkomen… als je goed zoekt zijn die dingen best nog wel te vinden…

weet trouwens iemand of je zo dingen (webplastics) zo maar kan kopieren of dat ook daar reproductierechten op zitten ?

greetz

frans

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Nee mag niet.

En in het geval van Gottlieb mag het heel erg hevig niet.

Gottlieb maakt zich erg druk om hun rechten en hierdoor zijn al diverse websites gesloten de afgelopen jaren.

Gottlieb = Premier technology

• Pascal

ik zou dat in alle stilte wel doen hoor :-)

• leon

Goed gezien Pacal. Ik zal eens een fijne vertellen, .. Er werden ook Gottlieb game roms ( vanzelfsprekend“ nieuw gebrand” ) verkocht doort verschillende leveranciers , deze werden inderdaad door Gottlieb aangeschreven dat dit dus niet mocht vanwege de geldende copy rights.. De leverancier wijzigde zijn aankondiging, en er staat nu “ ik heb nog alle gottlieb game roms in stock van uit oude stock….” Daarmee is de stand daar 1-1 Leon

• Mel

Dat kan mischien wel helemaal waar zijn , maar het is voor eigen gebruik.

Ok hij wil er andere ook een plezier mee doen , maar het is niet voor de handel.

Word dus geen probleem.

Ik neem ook graag een spiderweb van je . . . .

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Officieel mag het niet.

De vraag was mag het of mag het niet

En nee, het mag niet!!

één enkel exemplaar voor jezelf is toegestaan, productie van meerdere exemplaren is niettoegestaan.

Zoals Leon al aangeeft, hang het niet aan de grote klok, blijf ermee weg van RGP en maak er rustig anderen mee blij.