hoe vonden jullie het dpo

• barry

vandaag even wezen kijken op het dpo

na te zijn ingecheckt gauw naar de recreatie flippers

als je dan in de hal komt komen de flippers je gelijk tegemoet wat een enorme herrie :-)

gauw een vrije kast uitgezocht, wat nogal tegen viel vanwege de grote drukte

en snel een paar potjes gespeeld

maar dat viel een klein beetje tegen :-(

de kasten die er stonden waren technisch niet allemaal in orde(slappe flippers, defecte switchen)

er werden volgens mij ook meer reparatie formulieren ingevuld als dat er gespeeld werd(de technische dienst had het in ieder geval behoorlijk druk )

wel een zeer mooie kast van hans balk de lotr

deze was echt in topconditie en speelde super het geluid stond ook nog eens flink hard, wat het nog allemaal nog mooier maakte

wel nog even onderdelen gescoord zoals: lampjes en nieuwe pinballs

al met al toch nog best wel een geslaagde dag

al speelt het toch het lekkerst als je het geluid van een flipper goed kan horen

misschien dat ik zondag ook nog even gaat om de roms te laten branden voor een jurassic park

dan kan ik nog een paar potjes spelen :-)

groetjes en misschien tot morgen

barry

• Michel

Nou Barry,

gezien de reakties is iedereen nog druk aan het flipperen.

Schijnbaar staan er ook kasten niet in storing.

Heerlijk die herrie als je zo'n hal binnenkomt, om gek van te worden.

Deze DPO gaat aan mijn neus voorbij, teveel werk op dit moment helaas.

zucht…..

Michel

• niko

Ik heb van ‘s middags half 2 tot ’s avonds half 9 in de recreatiezaal op allerhande flipperkasten kunnen spelen, totdat ik niet meer op mijn voeten kon staan.

Er waren méér flippers - in goed-werkende-conditie -, dan ik in die tijd aankon.

Als er al eens een kast een probleem had -of volledig defect raakte- werd dat á la minute verholpen door alle technische jongens die er rond liepen. Hulde voor deze mensen!

Alleen de Banzai Run heb ik de hele zaterdag UIT zien staan, omdat daarin het probleem te groot gebleken zal zijn.

Wat me wel opviel was, dat veel mensen niet de moeite namen een storing te melden, maar doorschoven naar een andere kast. Dan lijken er ineens relatief veel kasten een probleem te hebben.

Verder was het relatief rustig. Geen wachtrijen. Van Monster Bash naar Medieval Madness naar Scared Stiff naar……. Die luxe heb ik nog nooit meegemaakt op een NFV-gebeuren. Een topdag dus!!

• Robert

Waneer is het weer zo'n bijeen komst en waar?

• cudabee

Hopelijk volgend jaar weer,

Arthur.

• Richard

Ik vond het wel leuk. Niets gepresteerd op de wedstrijd (niet eens de 2e ronde gehaald), maar me wel vermaakt op de kasten in de recreatiezaal. Veel variatie: Monopoly, Black Knight, Time Machine, 4Million BC, etc, etc. Er stonden nu wat meer oudere kasten. En dat zijn toch de kasten die ik de laatste tijd niet heb gespeeld.

Ook veel mensen weer gesproken (die ik ongeveer 1x per jaar zie), was ook leuk.