BS Dracula of The Shadow?

• brenn oosterbaan

Wat denken jullie dat een leukere kast is op de lange termijn, BS Dracula, met stackable multiball maar niet echt een eindspel, of the shadow met wel verschillende modes en een eind spel, maar niet zo moeilijk als dracula.

• sanalco

ik heb een dracula gehad en vond het een zeer leuke kast !

shadow heb ik nog niet gespeeld maar die heeft wel geen popbumpers en een dracula wel! vind ik persooonlijk een kast wel wel leuker met popbumpers.

• Pascal

the shadow natuurlijk.

juist goed dat ze geen popbumpers heeft, de kast is supersnel en zeer gevarieerd

en wél moeilijk !

lees maar eens de review op http://www.pinballreviews.com/

• Jaap valent

Ik zou zeker voor the shadow gaan maar uiteindelijk gaat het erom wat JIJ leuk vind.Dracula is ook een hele mooie kast met hel leuke multiballen.

Persoonlijk vind ik dat the shadow meer spel heeft, en leuk gadgets (phurba's) en 1 van de mooiste eindspelen in de fippergeschiedenis.

• Bart Bremen

Ik heb ze allebei, en vindt ze allebei super.

Maar als je op de lange termijn gaat kijken, lijkt me de shadow een betere keuze.

Je hebt meer mogelijkheden bij deze flipper.

De Dracula flipper heeft zeker zijn goede dingen, als je alle drie de multieballen tegelijk aan hebt geeft dit een kick. Maar dat is dan ook gelijk het enigste middel om veel punten op deze kast te halen. Als het niet lukt om de 3 multiballen tegelijk aan te krijgen werkt dit zeer frustrerend. (bij mij in ieder geval)

Bij de shadow, kan je voor het eindspel gaan, je hebt het miniplayfield, de combo's enz. (Samengevat meer variatie.)

Succes met je keuze.

• Lieven

De extra knoppen voor de bediening van de phurbas is ook wel iets speciaals…

Wat mij betreft zeker de shadow !!

Greetz,

Lieven

• Maurice

De keuze is een zeer moeilijke. Beide kasten behoren tot de categorie extreem lastig, uitdagend en moeilijke kasten. Mijn persoonlijke mening is dat de Dracula net wat meer genoegdoening geeft dan The Shadow wanneer je het ultieme doel haalt van deze kast: de driedubbele multiball met bijbehorende Castle- en Coffinjackpots. The Shadow heeft zijn eigen zeer boeiende en moeilijke multiballen en superjackpots en niet te vergeten het bijna onmogelijk uit te spelen eindspel, maar moet het wat mij betreft toch net afleggen tegen de Dracula.

Ik heb beide kasten en ik ben niet van plan ze ooit nog te verkopen en ze staan 1 en 2 in mijn top 10 (voor wat dat waard is). De kasten spelen compleet anders, maar ze hebben 1 overeenkomst: voor altijd uitdagend.

Conclusie: koop ze allebei….. als je het geld en de ruimte hebt.

• brennus oosterbaan

Het is de dracula geworden,

ben er erg tevreden mee :)

wat is een beetje een respectabele highscore hierop? en heb je dan 3 of 5 ballen ingesteld.